Gå til innhold

nå har vi startet medisinering

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

I går fikk gutten min sin første ritalin tablett.

Skulle starte mandag med placbo forsøk,det er kapsler man får da å det klarer ikke gutten å svelge.

Ringte legen hans i går som skrev ut vanlige ritalin tabletter til ham,det ble ikke placbo forsøk likevel.

Han fikk hodepine,ble svimmel men roligere.

Bivirkningene skal vel gå bort etterhvert som jeg forstår.

I dag er han på tur med ei gruppe barn så jeg har ikke sett resultat av tabletten ennå i dag men gleder meg til å se når han kommer hjem.

Skrevet

Det er nok ikke uvanlig med slike bvirkninger.

Datteren min hadde en del magevondt den første tiden , men det gikk over.

Den eneste bivirkningen hun har hatt de siste åra er at hun vokser sakte.

Lykke til videre!!

;o)

Gjest midia
Skrevet

Det er nok ikke uvanlig med slike bvirkninger.

Datteren min hadde en del magevondt den første tiden , men det gikk over.

Den eneste bivirkningen hun har hatt de siste åra er at hun vokser sakte.

Lykke til videre!!

;o)

Takk for det vin!

Kan ritalin hemme veksten?

Skrevet

Takk for det vin!

Kan ritalin hemme veksten?

Ja, det kan den.

For vår datter gjorde det ikke så mye siden hun ville kommet til å ble meget høy.

I stedet for å ble nærmere 185 cm høy , som de regnet med blir hun rundt 170 cm.

Spør legen, men men de følger med på veksten , blodtrykk og diverse 1-2 ganger i året når de går på Ritalin.

Mvh

Gjest midia
Skrevet

Ja, det kan den.

For vår datter gjorde det ikke så mye siden hun ville kommet til å ble meget høy.

I stedet for å ble nærmere 185 cm høy , som de regnet med blir hun rundt 170 cm.

Spør legen, men men de følger med på veksten , blodtrykk og diverse 1-2 ganger i året når de går på Ritalin.

Mvh

Vi har ikke fått så mye informasjon om medisinen ennå da dette ble bestemt i en travel tid for legen skal på ferie og habteam og bup ikke ville at vi skulle vente til høsten med medisin.

Rekner med at vi får mere informasjon senere.

Gutten vår får ikke medisin tre ganger daglig heller i sommer,han får to pr dag.

Dette for at han sover lenge om morgenen da han er våken til langt på kveld, som du

har sett i en annen tråd (:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...