Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig????

I år igjen - glemte vi BEGGE bryllupsdagen vår. Vi er ikke normale...

SÅ DU FÅR GRATULERER MED GÅRSDA'N DA! :)

Elsker deg, vettø! :()

¸.•´¯`•.¸> ¸.•´¯`•.¸>

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• cecily

9

• Mr Kahn

4

• Gyda

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Big Mac
Skrevet

*rødme*

begynner å bli gammal, jeg!

Neida, passet bra på åpent det. Grattis til dere begge.

Skrevet

Neida, passet bra på åpent det. Grattis til dere begge.

Takk skal du ha! ;:)

Vi hadde 2-års dag - så vu vi BURDE jo ha husket det. .

Skrevet

Hehe.

Vi hadde også bryllupsdag i går, og jeg huska det fram til sånn sirka kl 19. Jeg gikk og småventa på at han skulle huske det, og tenkte å gi ham "sjansen" til sånn åtte-nitida på kvelden.

Så glapp det for meg også, så vi fikk ikke gratulert hverandre vi heller ...

Men for oss var det den trettende, og vi har husket alle de foregående.

Skrevet

Hehe.

Vi hadde også bryllupsdag i går, og jeg huska det fram til sånn sirka kl 19. Jeg gikk og småventa på at han skulle huske det, og tenkte å gi ham "sjansen" til sånn åtte-nitida på kvelden.

Så glapp det for meg også, så vi fikk ikke gratulert hverandre vi heller ...

Men for oss var det den trettende, og vi har husket alle de foregående.

Gratulerer til dere også da! ,.)

Vi husket 10-års dagen fra da vi ble sammen tidligere i år,- det er vel nærmest viktigere, -ja, at vi traff hverandre altså :-)

traff han på skjærtorsdag, så var vi samboerere på langfredag,- - - gikk fort i svingene gitt! *s*

MEN, vi så en veldig fin film sammen i går da - den med Jack Nicolsen og Diane Keaton - - DET VAR PÅ TIDE AT EN SLIK FILM BLE LAGET... Voksen kjærlighet. Aldeles herlig film! :)

Skrevet

Oppi alt dette så er det slik at jeg har fått ny mobil og rota bort det meste. Kunne du være brydd med en melding slik at mine arkiver kunne oppdateres?

For øvrig; Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Oppi alt dette så er det slik at jeg har fått ny mobil og rota bort det meste. Kunne du være brydd med en melding slik at mine arkiver kunne oppdateres?

For øvrig; Gratulerer så mye :-)

Ha! - sikkert kjærringa di som har slettet meg! :) hehe

Melding skal bli - har du sånn mms - så du kan se bilder?

:-)

Skrevet

Ha! - sikkert kjærringa di som har slettet meg! :) hehe

Melding skal bli - har du sånn mms - så du kan se bilder?

:-)

Ja, det er det helt sikkert. Men det er så mye rart på denne telefonen. Jeg kan å bruke den til å ringe med. Må man aktivere noe greier for å bruke mms?

Prøv da vel.

Skrevet

Ja, det er det helt sikkert. Men det er så mye rart på denne telefonen. Jeg kan å bruke den til å ringe med. Må man aktivere noe greier for å bruke mms?

Prøv da vel.

Har sendt en nå! :)

Skrevet

Gratulerer til dere også da! ,.)

Vi husket 10-års dagen fra da vi ble sammen tidligere i år,- det er vel nærmest viktigere, -ja, at vi traff hverandre altså :-)

traff han på skjærtorsdag, så var vi samboerere på langfredag,- - - gikk fort i svingene gitt! *s*

MEN, vi så en veldig fin film sammen i går da - den med Jack Nicolsen og Diane Keaton - - DET VAR PÅ TIDE AT EN SLIK FILM BLE LAGET... Voksen kjærlighet. Aldeles herlig film! :)

Ja, da har dere jo hatt en flott dag sammen uansett.

Gratulerer så mye på etterskudd, og så får vi notere toninullseks enda bedre i hjernebarken til senere år.

Og jeg er helt enig med deg når det gjelder å markere "treffe hverandre-dagen". Det skulle vi også ha gjort, men husker den dessverre ikke(!). Vet det var en dag tidlig i desember - og året husker vi jo - men, datoen? Njet. Æsj.

Skrevet

Prøv da vel.

Og det skal du vite grip, jeg har møtt flisa på "årntli", og hun ser akkurat ut som på bilde....:-)

Skrevet

A fan!

*Hyl*

\(ö)/

Tøff smiley (eller hyli).

Egenkomponert?

Skrevet

Tøff smiley (eller hyli).

Egenkomponert?

Nei, den er ikke min, den ble oppfunnet av en signatur som forlengst er forsvunnet fra DOL; «Prippen». Men kanskje spøker vedkommende i kulissene, under et annet nick. =^)

Skrevet

Nei, den er ikke min, den ble oppfunnet av en signatur som forlengst er forsvunnet fra DOL; «Prippen». Men kanskje spøker vedkommende i kulissene, under et annet nick. =^)

Det var nok før min tid, tror jeg. Kan i hvertfall ikke huske noen Prippen.Ganske tøff uansett.

Og grattis med dagen som var. To år, ikke sant? Hmmmm, det blir så mye som papirbryllupsdag faktisk. Papirroser vil dermed gjøre susen.

c",)

Skrevet

Det var nok før min tid, tror jeg. Kan i hvertfall ikke huske noen Prippen.Ganske tøff uansett.

Og grattis med dagen som var. To år, ikke sant? Hmmmm, det blir så mye som papirbryllupsdag faktisk. Papirroser vil dermed gjøre susen.

c",)

Joa, vi har'a papira i orden, serru.

Skrevet

c",)

Gut!

Neste år er det lærbryllupsdag...

Uante muligheter.

Skrevet

Joa, vi har'a papira i orden, serru.

Gut!

Uante muligheter.

Skrevet

Gut!

Uante muligheter.

I'm not into that department.

;^)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...