Gå til innhold

Noen som skal til Eidene Senter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Så flott at dere er kommet inn. Jeg har en datter på 10 år med adhd og vi var med i fjor. Det var et fantastisk opplegg både for voksene og barna.

Det var et ganske intensivt opphold,møter fra morgen til ettermiddag for voksene, og så har de flere kurs ledere som tar seg av barna når dere er på møte.

Barna får være med på allt mulig som de ellers ikke er så mye med på.

F.eks. Riding, besøk av gårder, og ungene var til å med på bade strand og badet med klærene på. Ha ha.Ganske morsomt dette her.

Vi grillet og hadde det fantastisk gøy alle sammen. myE MUSIKK OG SANG BLE DET OGSÅ. Dette er en perfekt måte å bli kjent med andre i samme situasjon på. Så vil dere oppleve at dere ikke er alene om å være i denne situasjonen.

Man lærer utrolig mye av hverandre og man blir møtt med forståelse og respekt.

Dere vil få tilsendt et nøyaktig program på hva som kommer til å skje under hele oppholdet så dere vil bli tatt godt vare på.

Sosialt samvær og mye god mat står også på menyen. Foreningen betaler også reise til og fra hjemstedet.

Dere vil møte flere fagpersoner, og har i stor grad mulighet til å få anledning til å få svar på det dere lurer på.

De er fantastiske alle sammen,All skryt fra min side.

Jeg lærte under dette oppholdet å ikke ta hverdagen forgitt,fordi hverdagen en dag forsvinner mellom fingra.Jeg har lært å sette større pris på min datter for den hun er, og klarer å se de utallige positive sidene det er å ha et barn med adhd.

Når dere har vært på møte vil dere forstå hva jeg snakker om.

Og jeg sitter ofte og tenker på at en dag, kommer jeg til å savne denne hylingen og skrikingen. Og da er det forsent. Så folkens KOS DERE MED UNGENE. DET ER HJELP Å FÅ.

NYT OPPHOLDET SOM EN FERIE. DETTE ER EN UNIK SJANSE.

LYKKE TIL!!!

Gjest med to adhd-døtre

Hei

Så flott at dere er kommet inn. Jeg har en datter på 10 år med adhd og vi var med i fjor. Det var et fantastisk opplegg både for voksene og barna.

Det var et ganske intensivt opphold,møter fra morgen til ettermiddag for voksene, og så har de flere kurs ledere som tar seg av barna når dere er på møte.

F.eks. Riding, besøk av gårder, og ungene var til å med på bade strand og badet med klærene på. Ha ha.Ganske morsomt dette her.

Vi grillet og hadde det fantastisk gøy alle sammen. myE MUSIKK OG SANG BLE DET OGSÅ. Dette er en perfekt måte å bli kjent med andre i samme situasjon på. Så vil dere oppleve at dere ikke er alene om å være i denne situasjonen.

Dere vil få tilsendt et nøyaktig program på hva som kommer til å skje under hele oppholdet så dere vil bli tatt godt vare på.

Sosialt samvær og mye god mat står også på menyen. Foreningen betaler også reise til og fra hjemstedet.

Dere vil møte flere fagpersoner, og har i stor grad mulighet til å få anledning til å få svar på det dere lurer på.

Jeg lærte under dette oppholdet å ikke ta hverdagen forgitt,fordi hverdagen en dag forsvinner mellom fingra.Jeg har lært å sette større pris på min datter for den hun er, og klarer å se de utallige positive sidene det er å ha et barn med adhd.

Og jeg sitter ofte og tenker på at en dag, kommer jeg til å savne denne hylingen og skrikingen. Og da er det forsent. Så folkens KOS DERE MED UNGENE. DET ER HJELP Å FÅ.

LYKKE TIL!!!

Takk for hyggelig og informativt svar! Vi gleder oss til oppholdet! Min eldste datter - som er 10 år - gleder seg veldig til å bli kjent med andre ADHD-jenter! Lite ante vi at også hennes lille adoptivsøster, nå 6 år, også skulle få ADHD-diagnose, men slik ble det altså!

• 2 uker senere...
Gjest sliter enda

Hei

LYKKE TIL!!!

Jeg er ei jente på 22 år som har adhd.

Livet mitt har blitt et helvete.

Får ikke hjelp.

Vil ha ritalin.

Nå når jeg vet hva det er å gå på ritalin skal jeg ikke få det?

Staten gir meg dop for å ta det fra meg.

Jeg får alle vanskene mine tilbake.

Hva gjør jeg da??

Jo, jeg begynner på amfetamin selv.

Samfunnet er en gjeng tapere som er høye på makt.

Skulle faktisk ønskt jeg aldri hadde fått ritalin.

Da hadde jeg ikke visst hva forskjellen var.

Må ha det. Bare må ha det.

Ikke fysisk hektet, men i stor grad psykisk hektet.

Men ritalin er en kjempebra medisin for dem som får det resten av livet.

Hvor mange er det?

Ingen.

Skremmende.

Ta dette opp på senteret.

Vit at dere gjør det rette for deres barn.

Ikke ta valgene alene.

Så kan dere sove med det valget dere tar resten av livet.

Stå på.

Aldri gi opp.

Deres barn setter pris på at dere bryr dere selv om det ikke alltid virker slik.

Det vet jeg!

Beundrer dere!

Hilsen ei som sliter enda.

Gjest med to adhd-døtre

Jeg er ei jente på 22 år som har adhd.

Livet mitt har blitt et helvete.

Får ikke hjelp.

Vil ha ritalin.

Nå når jeg vet hva det er å gå på ritalin skal jeg ikke få det?

Staten gir meg dop for å ta det fra meg.

Jeg får alle vanskene mine tilbake.

Hva gjør jeg da??

Jo, jeg begynner på amfetamin selv.

Samfunnet er en gjeng tapere som er høye på makt.

Skulle faktisk ønskt jeg aldri hadde fått ritalin.

Da hadde jeg ikke visst hva forskjellen var.

Må ha det. Bare må ha det.

Ikke fysisk hektet, men i stor grad psykisk hektet.

Men ritalin er en kjempebra medisin for dem som får det resten av livet.

Hvor mange er det?

Ingen.

Skremmende.

Ta dette opp på senteret.

Vit at dere gjør det rette for deres barn.

Ikke ta valgene alene.

Så kan dere sove med det valget dere tar resten av livet.

Stå på.

Aldri gi opp.

Deres barn setter pris på at dere bryr dere selv om det ikke alltid virker slik.

Det vet jeg!

Beundrer dere!

Hilsen ei som sliter enda.

Stakkars deg, det var vondt å høre! Jeg trodde faktisk at det var mange voksne som fikk fortsette med ritalin/concerta nå for tiden! Jeg skal sannelig ta opp spørsmålet på kurset.

Håper du kan få hjelp - kanskje burde du skifte lege og få en "second opinion"?

Annonse

Gjest sliter enda

Stakkars deg, det var vondt å høre! Jeg trodde faktisk at det var mange voksne som fikk fortsette med ritalin/concerta nå for tiden! Jeg skal sannelig ta opp spørsmålet på kurset.

Håper du kan få hjelp - kanskje burde du skifte lege og få en "second opinion"?

Det var kanskje feil av meg å skrive det jeg skrev.

Tenker ikke alltid før jeg skriver eller snakker.

Men jeg mente så absolutt ikke å skremme noen eller få medlidenhet.

Men det er en viktig ting å ta opp ja.

Ønsker dere alle lykke til!

Stå sammen.

Det er ikke så mange som forstår adhd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...