Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig - vi har fått dato for overtakelse av vårt lille under i Cali!!

Den store dagen er 12 juli, og vi reiser nedover helgen før.

Er det noen flere som reiser nedover rundt denne datoen??

Nå har sommerfuglene i magen vokst seg kjempstore, og reisefeberen er i høygir!!!!

Tenk at vi endelig skal få holde datteren vår i armene - hææærlig!

Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed! Nå er det jammen ikke lenge til dere får treffe den lille Prinsessen deres :-))

Ha en god tur til vakre Colombia!

Beste hilsen fra

Skrevet

GRATULERER med reisebeskjed.. jeg kjenner at det kribler i magen selv jeg ;-)

Nå er det snart nøyaktig 1 år siden vi dro.. vi reiste 4 juli i fjor og den 8 juli er det 1 år siden vi endelig fikk treffe vår vidunderlige engel!

ha en riktig god tur over Atlanteren, kos dere masse i vakre Colombia og lykke til med den nye familiemedlemmet!

Colombiamamma
Skrevet

God tur til Cali lilje03 med mann :-))

Kos dere masse!!

Tenker dere er bra spente nå før første møte??! Vi mailes

:-)

mvh

Skrevet

Så flott og så spennende! Ha en riktig fin tur. det er flott i Cali!

Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed! Nå er det jammen ikke lenge til dere får treffe den lille Prinsessen deres :-))

Ha en god tur til vakre Colombia!

Beste hilsen fra

Gratulerer med reisebeskjed!

Lykke til!

Skrevet

Heldiggriser :o)

God tur på den spennende ferden. Skulle ønske jeg kunne spole meg "fast forward" til dit dere er nå, men jeg får vel stille meg pent i kø og vente på neste års (?) kull med sommerfugler ;o))

Skrevet

Gratulerer med reisebeskjed!

Lykke til!

Å det var godt å høre. Ønsker dere en riktig god tur til Cali, kos dere masse med lille gullet.

Gjest Lubba
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Håper dere får en kjempefin tur. Vi følte oss i hvert fall veldig godt tatt hånd om i Colombia..Her har vi nettopp begynt å komme oss etter jet-lagen.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Håper dere får en kjempefin tur. Vi følte oss i hvert fall veldig godt tatt hånd om i Colombia..Her har vi nettopp begynt å komme oss etter jet-lagen.

Gratulerer så masse og god tur:o)

elba1365380552
Skrevet

Gratulerer med Cali jenta..

Vi drar nedover til Colombia 9.juli.

Sommerfuglene har kommet og pakkingen er påbegynt.....

Hvilken dag er det dere drar nedover på da???

klem

Skrevet

Gratulerer med Cali jenta..

Vi drar nedover til Colombia 9.juli.

Sommerfuglene har kommet og pakkingen er påbegynt.....

Hvilken dag er det dere drar nedover på da???

klem

Vi drar 10. juli. Skal være en natt på "Four Points" i Bogota før vi drar videre til Cali på søndag. Hva er deres reiseplan?

Skrevet

Jeg ønsker dere en virkelig flott reise og sender de beste ønsker for en fantastisk "fødsel" der borte !!!!!

Skrevet

Vil ønske dere en riktig god tur til Colombia. Håper det ikke tar alt for mange måneder før vi reiser samme vei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...