Gå til innhold

Date igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest Vil på kino.
Skrevet

Hei!

Husker dere meg? Jeg som hadde sånn kvaler med å gå ut med en fyr som venninna mi likte... Jeg har nå fått "tilatelse" fra venninna mi om å gå ut med ham, og det skal jeg. Han spurte meg i går om jeg ville komme til ham å spise og leie en film. Men jeg synes det er litt..jeg vet ikke...kanskje vi heller burde gått et sted ute første gangen. Synes det er en smule ubehagelig å være alene hjemme med en mann/gutt jeg egentlig ikke kjenner. Hva sier dere? Problemet er bare at jeg sa ja til dette, men nå kunne jeg ønske at vi heller kunne f.eks. spist hjemme hos ham, men gått på kino rett etter (han bor like ved). Er det teit å spørre om vi ikke heller skulle gått på kino etter vi har spist å sett f.ek.s Gothika? Er det helt teit?

Gjest kort og godt
Skrevet

Absolutt ikke teit i det hele tatt. Du gjør det du føler for. Og hvis han skulle synes det er teit ? So what - da er han ikke noe å samle på.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Absolutt ikke teit i det hele tatt. Du gjør det du føler for. Og hvis han skulle synes det er teit ? So what - da er han ikke noe å samle på.

Hvis han skulle syns det er teit så... Kan dere vel bare bli enige om noe annet vel? Det er vel bare å spørre og se hva dere kommer fram til...

Skrevet

Ikke teit akkurat. Men først leie film og så direkte på kino kan vel bli litt mye filmtitting. Men liker dere hverandre ønsker dere jo å være med hverandre, uansett hva dere gjør på.

Har han leid filmen allerede? Du kan jo si at du heller ønsker å gå på kino i stedet. Det er i hvertfall ikke teit. Hvorfor skulle det være det?

Lykke til!

c",)

Gjest Vil på kino.
Skrevet

Ikke teit akkurat. Men først leie film og så direkte på kino kan vel bli litt mye filmtitting. Men liker dere hverandre ønsker dere jo å være med hverandre, uansett hva dere gjør på.

Har han leid filmen allerede? Du kan jo si at du heller ønsker å gå på kino i stedet. Det er i hvertfall ikke teit. Hvorfor skulle det være det?

Lykke til!

c",)

Nei, ikke først leie film, men først spise hos ham (skal være der i halv 8-8 tiden), og deretter gå på kino istedenfor å leie film hos ham. Hvis jeg f.eks. skriver "Har du sett The Day After Tomorrow?Skal vi se dem?Den går på kino kl.21". Skal jeg gjøre det? Eller skal jeg bare droppe hele kino`en, og se film hos ham? Hva hadde du gjort? Hadde du hatt noen skrupler med å være alene hos ham? Har snakket litt med ham før på en fest...

Skrevet

Nei, ikke først leie film, men først spise hos ham (skal være der i halv 8-8 tiden), og deretter gå på kino istedenfor å leie film hos ham. Hvis jeg f.eks. skriver "Har du sett The Day After Tomorrow?Skal vi se dem?Den går på kino kl.21". Skal jeg gjøre det? Eller skal jeg bare droppe hele kino`en, og se film hos ham? Hva hadde du gjort? Hadde du hatt noen skrupler med å være alene hos ham? Har snakket litt med ham før på en fest...

Det spørs litt om hva du syns er greit _kan_ skje. Det er klart at når dere er alene hjemme hos ham, så vil _mulighetene_ for kyss, klapp og klem være mer tilrettelagt enn på kafé og kino. Der kan en holde hverandre i hendene, holde rundt hverandre og et lite smask eller to. Skjønner hva jeg mener?

Det betyr jo ikke at jeg tror han vil hoppe på deg første kvelden selv om dere er hjemme hos ham.

Dersom jeg likte denne fyren veldig godt, hadde jeg ikke hatt noe skrupler med å være hjemme hos ham.

Og det er _ikke_ teit å sende den meldingen du skrev om i sted. Er det det du har mest lyst til, så spør du om kino.

Gjest Vil på kino.
Skrevet

Det spørs litt om hva du syns er greit _kan_ skje. Det er klart at når dere er alene hjemme hos ham, så vil _mulighetene_ for kyss, klapp og klem være mer tilrettelagt enn på kafé og kino. Der kan en holde hverandre i hendene, holde rundt hverandre og et lite smask eller to. Skjønner hva jeg mener?

Det betyr jo ikke at jeg tror han vil hoppe på deg første kvelden selv om dere er hjemme hos ham.

Dersom jeg likte denne fyren veldig godt, hadde jeg ikke hatt noe skrupler med å være hjemme hos ham.

Og det er _ikke_ teit å sende den meldingen du skrev om i sted. Er det det du har mest lyst til, så spør du om kino.

Jeg har jo veldig lyst å holde i hånden og kysse (men ikke noe mer enn det), og er han den jeg tror han er, så liker jeg ham veldig godt. Men jeg kan jo liksom ikke vite hvem han er. Det er det jeg vil finne ut. Jeg er veldig paranoid av meg, men vil ikke ta noen sjangser. Men tusen takk for svar. Du kommer alltid med gode svar du, Cecily! ;-) På kino tenker jeg nok at muligheten for å holde hverandre i hendene er der - kanskje mer enn når vi sitter i en stue. På kino`en er det mørkere, og litt lettere at han f.eks. tar hånden min. Men nå kom jeg litt ut på viddene her... :o)

Skrevet

Jeg har jo veldig lyst å holde i hånden og kysse (men ikke noe mer enn det), og er han den jeg tror han er, så liker jeg ham veldig godt. Men jeg kan jo liksom ikke vite hvem han er. Det er det jeg vil finne ut. Jeg er veldig paranoid av meg, men vil ikke ta noen sjangser. Men tusen takk for svar. Du kommer alltid med gode svar du, Cecily! ;-) På kino tenker jeg nok at muligheten for å holde hverandre i hendene er der - kanskje mer enn når vi sitter i en stue. På kino`en er det mørkere, og litt lettere at han f.eks. tar hånden min. Men nå kom jeg litt ut på viddene her... :o)

Oi, takk for komplimentet!

c",)

Kino er ganske bra som førstedatested. Og det er kjempespennende om det blir noe holding i hånden. Å, det er så lenge siden jeg hadde en første date, det er liksom ikke det samme når en har bodd sammen en god stund.

Gled deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Personlig blir jeg alltid skeptisk når yndige eksemplarer av det motsatte kjønn inviterer til å spise en leiefilm.

Greit nok at filmer skal nytes, men hva med videosenteret? Hva tror dere de vil si når dere spiser opp filmen de så sårt venter å få tilbake?

Gjest Pricilla
Skrevet

hadde ikke gjort noen av delene! Å gå på kino når man er på date er det dummeste man gjør mener jeg... Man blir jo ikke kjent med hverandre! Når filmen er ferdig så er det ha det bra liksom..

Skulle jeg gått på date ville jeg heller møtes ute over en pils og mat og blitt kjent med hverandre. Å sitte å holde kjeft og se på film kan man gjøre når man er kjærester, alene eller med venner. Ønsker man å bli bedre kjent er dette ingen god ide.

Gjest Pricilla
Skrevet

Oi, takk for komplimentet!

c",)

Kino er ganske bra som førstedatested. Og det er kjempespennende om det blir noe holding i hånden. Å, det er så lenge siden jeg hadde en første date, det er liksom ikke det samme når en har bodd sammen en god stund.

Gled deg!

Kunne ikke vært mer uenig med deg der! ; )

Ville heller vite mer om gutten og bli bedre kjent, enn å holde hånda til en fremmed i en mørk kinosal..

God helg! ; )

Skrevet

Kunne ikke vært mer uenig med deg der! ; )

Ville heller vite mer om gutten og bli bedre kjent, enn å holde hånda til en fremmed i en mørk kinosal..

God helg! ; )

Nå skal de jo ikke sitte på kino _hele_ kvelden da. Spise hos ham først, da kan de snakke. Kafé etterpå kanskje, enda mer prating.

Jeg er helt enig med meg selv.

God helg til deg også.

c",)

Skrevet

jeg ble bedt med hjem til en fyr engang - han hadde 3 svære låser på døra og så rigga han opp filmlerret og så satt vi og så på byggingen av den nye Esso-stasjon i Moss. jeg røyka fullt askebegeret hans, han likte ikke røyk.

Det ble med den gangen, tror aldri jeg har vært så glad noen gang for å se sola utenfor en dør med en sur kæll innafor.

*grøss*

Skrevet

Hvor gammel er du? - 64? :)

Gjest datingagain
Skrevet

Måtte vært herlig å vært 13-14 år igjen ! *mimre,mimre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...