Pietra Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hei. Hva er deres erfaring: Fra dere sendte inn søknad til BV (med alle dokumenter), hvor lang tid gikk det før saken ble oversendt regionen? Litt bekymra for dokumentene vi driver og samler inn. Redd de skal bli for gamle... Tar gjernne imot svar fra dere med erfaring fra div vestfold-kommuner. Og andre selvsagt ) 0 Siter
Gjest leder i AF-Vestfold Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hei Ta gjerne kontakt med meg når det gjelder Vestfold-kommunene - er leder i AF Vestfold og står gjerne til disposisjon! [email protected] - eller du finner mitt navn og telefonnr. på AF's side for lokalavdeling Vestfold. Lykke til! 0 Siter
Pietra Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Hei Ta gjerne kontakt med meg når det gjelder Vestfold-kommunene - er leder i AF Vestfold og står gjerne til disposisjon! [email protected] - eller du finner mitt navn og telefonnr. på AF's side for lokalavdeling Vestfold. Lykke til! Takk, ikke umulig at jeg gjør nettopp det ) Hilsen 0 Siter
Kathinka Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Takk, ikke umulig at jeg gjør nettopp det ) Hilsen Vi har enda et lite håp om at rapporten vår skal bli send nå i midten av juli. Blir den det har det tatt 4,5 mnd hos BV. Men det er en reell mulighet for at saksbehandleren vår ikke greier å få den ferdig til da, og da må vi vente til etter hun er kommet fra ferie. Dermed blir det utsatt en mnd og vil da ha tatt 5,5 mnd fra oppstart til den sendes regionen. Må legge til at det er vanlig å bruke ca 6 mnd her i kommunen. Dersom den blir send etter ferien greier vi det akkurat med tanke på politi og legeattest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.