Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hva er deres erfaring: Fra dere sendte inn søknad til BV (med alle dokumenter), hvor lang tid gikk det før saken ble oversendt regionen?

Litt bekymra for dokumentene vi driver og samler inn. Redd de skal bli for gamle...

Tar gjernne imot svar fra dere med erfaring fra div vestfold-kommuner. Og andre selvsagt ;))

Gjest leder i AF-Vestfold
Skrevet

Hei

Ta gjerne kontakt med meg når det gjelder Vestfold-kommunene - er leder i AF Vestfold og står gjerne til disposisjon!

[email protected]

- eller du finner mitt navn og telefonnr. på AF's side for lokalavdeling Vestfold.

Lykke til!

Skrevet

Hei

Ta gjerne kontakt med meg når det gjelder Vestfold-kommunene - er leder i AF Vestfold og står gjerne til disposisjon!

[email protected]

- eller du finner mitt navn og telefonnr. på AF's side for lokalavdeling Vestfold.

Lykke til!

Takk, ikke umulig at jeg gjør nettopp det :o)

Hilsen

Skrevet

Takk, ikke umulig at jeg gjør nettopp det :o)

Hilsen

Vi har enda et lite håp om at rapporten vår skal bli send nå i midten av juli. Blir den det har det tatt 4,5 mnd hos BV.

Men det er en reell mulighet for at saksbehandleren vår ikke greier å få den ferdig til da, og da må vi vente til etter hun er kommet fra ferie. Dermed blir det utsatt en mnd og vil da ha tatt 5,5 mnd fra oppstart til den sendes regionen.

Må legge til at det er vanlig å bruke ca 6 mnd her i kommunen.

Dersom den blir send etter ferien greier vi det akkurat med tanke på politi og legeattest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...