Gå til innhold

blir så irritert over alle som pusser tenner utenfor badet

Anbefalte innlegg

Gjest tannpusstradisjonalist
Skrevet

har lagt merke til at flere og flere tar med seg tannbørsten ut av badet og fortsetter tannpussen på andre steder. Synes det er ganske frastøtende. Søstera mi flyr rundt i leieligheten med tannbørsten. Hva om man føler trang til å spytte? eller om tannkrem renner ut av munnen når man sitter på rommet? Nei hvorfor kan ikke folk pusse tenner over vasken?

Skrevet

Hvis man skal fly rundt med tannbørsten i munnen, forutsetter det at man har kontroll på trangen til å spytte og at man har såpass stryring på leppene at man ikke søler tannkrem noe annet sted enn i vasken på badet. Forøvrig er det helt ok for meg at tannpussen foregår i trappa eller på soverommet. Hovedsaken er at munnen holdes igjen og at tennene blir rene. Jeg liker å få ting gjort og hvis jeg pusser tenner med høyre hånd kan jeg skru av kaffetrakteren med venstre og spare litt tid her og der. Veldig lurt spør du meg *s*

Gjest lille rosinen
Skrevet

Det er mye rart en kan irritere seg over altså...

Gjest bebba
Skrevet

Hvor legger du merke til at flere og flere gjør det slik? Jeg aner ikke hvordan naboer, kollegaer og venner forholder seg i slike situasjoner. Egentlig har jeg aldri tenkt på det heller, men kunne vært interessant å vite. Også hvordan de dusjer og kler på seg. F.eks om de tar på seg sokkene før undertøyet.

Skrevet

Man lærer seg selvsagt kunsten å ta akkurat så lite vann på at pussinga går glatt, og at man ikke blir så oversvømt i munnen at man må spytte.

Himla kjekt å kunne gjøre huset nattklart mens man pusser tenner! Du må nok bare venne deg til slikt. Nå for tida er folk så effektive at.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det som irriterer meg er folk som skifter tamponger utenfor badet. I full offentlighet.

Svineri.

Gjest gomle
Skrevet

He, he, det er da litt av hvert man skal irritere seg over.. Du kan jo pusse på badet selv, men la andre pusse der de vil? Det er ikke alt man trenger å bruke energi på å irritere seg over, livet blir mye lettere hvis man dropper alle småtingene :-)

Skrevet

Det som irriterer meg er folk som skifter tamponger utenfor badet. I full offentlighet.

Svineri.

Det er jo spennende! :) - må få inn litt frisk luft i godsaken, vettø!

Gjest Pricilla
Skrevet

Pusser tenner i dusjen jeg... Men der kan jeg sikle så mye jeg vil. : )

På kvelden står jeg over vasken, eller beveger meg rundt på badet.

Gjest alive&kicking
Skrevet

hvorfor kan ikke folk bruke tallerken når de spiser, eller spise chips uten å søle, eller røyke og bruke askebeger? Det er mangt man irriterer seg over....

Skrevet

hvorfor kan ikke folk bruke tallerken når de spiser, eller spise chips uten å søle, eller røyke og bruke askebeger? Det er mangt man irriterer seg over....

Og så har vi de som irriterer seg over de som irriterer seg over slike ting.

Skrevet

Svineri.

Ja, jeg sier som flisa. Det kan jo hende de har sopp? Soppen har godt av å luftes litt.

Gjest uten signatur
Skrevet

Svineri.

Er jo bedre det da enn å skifte tampong i en trangt avlukke av en offentlig do. For de som ikke har prøvd det, kan jeg fortelle at en av og til må dra litt hardt for å få tampongen ut, da kommer den som en champagnekork og en rekker ikke alltid begrense bevegelsen siden det er en lang tråd i den. Det som skjer da er at den smeller i veggen som er bare noen centimeter fra klosettet. Kikk etter slike små røde (de blir brune når de tørker) merker neste gang du er på et bittelite fellestoalett. DET synes jeg er ekkelt. Lurer på hvor ofte de vasker veggene rundt offeltlige klosetter jeg? Nei, takke meg til tampongskift i friluft. Eller hjemme, hvor det bare er mitt eget mensblod som skvetter rundt. Og jeg vasker etter meg. Ikke minst.

Gjest uten signatur
Skrevet

Hvor legger du merke til at flere og flere gjør det slik? Jeg aner ikke hvordan naboer, kollegaer og venner forholder seg i slike situasjoner. Egentlig har jeg aldri tenkt på det heller, men kunne vært interessant å vite. Også hvordan de dusjer og kler på seg. F.eks om de tar på seg sokkene før undertøyet.

Hvis det kan glede deg kan jeg fortelle at jeg kler på meg i følgende rekkefølge. Truse, BH, sokker, tshirt/genser/bluse, skjørt/bukse. Hender jeg flyr lenge rundt i truse og BH før jeg får på meg sokker og resten. Nå om sommeren så blir det jo ikke så mye sokker heller forresten.

Og så har jeg den uvanen at jeg alltid etter å ha tatt på meg skoene, bare MÅ inn på kjøkkenet eller i stua for å hente noe jeg har glemt, og siden jeg alltid har dårlig tid, rekker jeg aldri ta og på meg skoene. Og vi har heldekkende lyst teppe. DER har dere noe å irritere seg på tenker jeg! hehe...

Og jeg bruker tanntråd i sofan foran TV, og ofte glemmer jeg den der i en uappetittelig tull. Så der ligger den neste morgen. Slå DEN du!

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg fråder ikke når jeg pusser tennene, føler jeg trang til å spytte går jeg inn på badet og spytter. Hvis jeg har dårlig tid svinser jeg gjerne rundt og gjør andre ting mens jeg pusser. Eller kanskje står foran tv'en hvis det er noe interessant.

Gjest Daisy
Skrevet

Er jo bedre det da enn å skifte tampong i en trangt avlukke av en offentlig do. For de som ikke har prøvd det, kan jeg fortelle at en av og til må dra litt hardt for å få tampongen ut, da kommer den som en champagnekork og en rekker ikke alltid begrense bevegelsen siden det er en lang tråd i den. Det som skjer da er at den smeller i veggen som er bare noen centimeter fra klosettet. Kikk etter slike små røde (de blir brune når de tørker) merker neste gang du er på et bittelite fellestoalett. DET synes jeg er ekkelt. Lurer på hvor ofte de vasker veggene rundt offeltlige klosetter jeg? Nei, takke meg til tampongskift i friluft. Eller hjemme, hvor det bare er mitt eget mensblod som skvetter rundt. Og jeg vasker etter meg. Ikke minst.

Champagnekork *s*

Hvordan er det du skifter tampong da :D

Gjest alive&kicking
Skrevet

Og så har vi de som irriterer seg over de som irriterer seg over slike ting.

ja helt riktig....og det er mange her inne som provoserer for å provosere.

Skrevet

Det var da og noe å irritere seg over. Spiller nå det noen rolle, da? Kan ikke folk få pusse tennene hvor de vil?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk gidder å springe rundt mens de pusser tennene, men det er rimelig fjernt for meg å irritere meg over det.

Skrevet

Jeg fråder ikke når jeg pusser tennene, føler jeg trang til å spytte går jeg inn på badet og spytter. Hvis jeg har dårlig tid svinser jeg gjerne rundt og gjør andre ting mens jeg pusser. Eller kanskje står foran tv'en hvis det er noe interessant.

Hvor lenge pusser du'a?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...