flisa Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Er jo bedre det da enn å skifte tampong i en trangt avlukke av en offentlig do. For de som ikke har prøvd det, kan jeg fortelle at en av og til må dra litt hardt for å få tampongen ut, da kommer den som en champagnekork og en rekker ikke alltid begrense bevegelsen siden det er en lang tråd i den. Det som skjer da er at den smeller i veggen som er bare noen centimeter fra klosettet. Kikk etter slike små røde (de blir brune når de tørker) merker neste gang du er på et bittelite fellestoalett. DET synes jeg er ekkelt. Lurer på hvor ofte de vasker veggene rundt offeltlige klosetter jeg? Nei, takke meg til tampongskift i friluft. Eller hjemme, hvor det bare er mitt eget mensblod som skvetter rundt. Og jeg vasker etter meg. Ikke minst. *LOL* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Hvor lenge pusser du'a? Spørs litt det ;o) Er det noe interessant på tv kan jeg jo stå en stund. Men jeg pusser jo som regel på badet da. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Det er verre med folk som ikke pusser tenner i det hele tatt.. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Champagnekork *s* Hvordan er det du skifter tampong da hehe... Hvis den er helt full så glir den jo nesten ut av seg selv. Men hvis du har litt tørre slimhinner (er vel litt eldre enn deg kanskje) og tampongen ikke er full, så må du ta i litt, og da får du champagnekork-effekten. Sjekket min teori da jeg var på byen i dag. PÅ en do på kjøpesenteret var det en mistenkelig brun flekk på veggen akkurat der tampongen ville truffet hvis den slang litt uforsiktig. Æsj! Og hvis en gjør en hastig bevegelse til sida for å unngå at den treffer veggen i front, så treffer den istedet sideveggen. Mange utfordringer her i livet! Men jeg er glad jeg ikke har penis da! Ville ikke bytta. 0 Siter
Zarine Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 I vår heim var det IKKJE lov å vandre rundt med tannbørsta. Det var vel først og framst for å ikkje skade seg (barn som ramler og slår ut nokre tenner og får tannbørsta langt ned i halsen...) Men eg har vidareført det. Tenner pusses på badet. Ikkje andre stader. Mine born får heller ikkje ta med tannbørsta ut av badet. Det er tider og stader for alt. Ein et ikkje mat på når ein sit på do, og ein pusser ikkje tennene på stova. Syns no eg. 0 Siter
Gjest tannpusstradisjonalist Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 I vår heim var det IKKJE lov å vandre rundt med tannbørsta. Det var vel først og framst for å ikkje skade seg (barn som ramler og slår ut nokre tenner og får tannbørsta langt ned i halsen...) Men eg har vidareført det. Tenner pusses på badet. Ikkje andre stader. Mine born får heller ikkje ta med tannbørsta ut av badet. Det er tider og stader for alt. Ein et ikkje mat på når ein sit på do, og ein pusser ikkje tennene på stova. Syns no eg. fint at det var noen som ikke synes min irritasjon var helt på trynet mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.