Gå til innhold

Kan du tenke deg noe mer unødvendig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...enn FOTBALL?

Hva er vitsen? Løpe etter ei lærkule som en gærning, og så snart de får tak i'n, så spenner de til den så den farer fanivold!

Supporterne er virkelig noe for seg selv, særlig disse ihuga sjimpansene som bekrefter Darwins utviklingsteori til fulle. Kledd som du skulle dukket ut av en UFF-kontainer, med armene som møllevinger hopper de opp og ned mens de utstøter uartikkulerte brøl og gomler snop.

Milde makter...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

5

• shandy

4

• flisa

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sniff
Skrevet

Du er i mindretall, mister...

Men pinen er jo snart slutt for deg,- bare en kamp igjen...av EM, da.

Fotball er noe av det morsomste som fins :-))

Men enig ang. en del av supporterne, da....

Skrevet

Du er i mindretall, mister...

Men pinen er jo snart slutt for deg,- bare en kamp igjen...av EM, da.

Fotball er noe av det morsomste som fins :-))

Men enig ang. en del av supporterne, da....

Det er vel to kamper igjen ja. De spiller jo om bronsjen også.

Liker ikke fotball jeg heller, men det gjør sambo - så han får se når han ikke jobber.

Det er jo ikke noe annet på TV for tiden heller, og er det en film, eller noe annet bra, så går det alt for sent på kvelden/natta.

Gjest Sniff
Skrevet

Det er vel to kamper igjen ja. De spiller jo om bronsjen også.

Liker ikke fotball jeg heller, men det gjør sambo - så han får se når han ikke jobber.

Det er jo ikke noe annet på TV for tiden heller, og er det en film, eller noe annet bra, så går det alt for sent på kvelden/natta.

Ja, spiller de om bronsen (bronse - ikke bronsje!!)? Vet at de pleier å gjøre det, men finner ikke noe sted når den kampen evt. går! Noen som vet?

Skrevet

Så du ikke på Cold Case isteden da? Skikkelig bra musikk hver gang :o)

Skrevet

Ja, spiller de om bronsen (bronse - ikke bronsje!!)? Vet at de pleier å gjøre det, men finner ikke noe sted når den kampen evt. går! Noen som vet?

Jeg vet ikke, men det var da sånn før. Sambo sover, så han får jeg ikke spurt, og du, det skrives da bronsje.

Skrevet

Så du ikke på Cold Case isteden da? Skikkelig bra musikk hver gang :o)

F..., jeg glemte cold case :(

Skrevet

F..., jeg glemte cold case :(

Den var spennende men ikke av de beste episodene. Var fra -69 om hippier og illegale aborter. Er det ikke reprise til søndag da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fotball er underholdning på høyt plan. Sannsynligvis den mest populære underholdninga i verden.

Hvor nødvendig underholding er kan helt sikkert diskuteres. Men jeg gjetter på at mange vil påstå at underholding er nødvendig for å øke mange menneskers livsglede.

Gjest futbålkvin
Skrevet

Typer som ikke liker fotball.

De er unødvendige,de:-)

Skrevet

Fotball.. er en ting for de som bruker det som trening.. men å engasjere seg i kamper? Når ingen man kjenner spiller? For en uke siden gikk det opp for meg at Norge ikke var med i EM... hvorfor gidder folk å se på det da!!??

Da jeg var 15-16 gikk jeg riktignok på Stadion... men det var for å se på guttene ;) Interesserer meg midt i ryggen

Gjest bare så det er sagt
Skrevet

Jeg vet ikke, men det var da sånn før. Sambo sover, så han får jeg ikke spurt, og du, det skrives da bronsje.

Nei, det skrives bronse.

Skrevet

Den går på lørdag.

Skrevet

Ahhhaaaa,...så enig jeg er. Skjønner ikke at noen gidder å se på kamp etter kamp.

Supportene fremstår som noen dumme gorillaer, som skriker, lager bråk og oppførere seg som komplett idioter. Dette er nok i fåtall av de som går på kamper, men de som oppfører seg slik ødelegger for alle.

Skulle tro de har iq langt under sin egen skostørrelse.

Gjest so what?
Skrevet

Hva er så mer spennende enn fotball da? Nå mener jeg andre sportsaktiviteter..Man løper da etter alle ball uansett hvilken sport det er. Enten har man ballen i hånda, og hiver den vekk,eller så spenner man den avgårde med beina,eller rekett.

Jeg liker heller ikke fotball,men det har ingenting å gjøre med at de løper etter en ball..

Gjest javeldå
Skrevet

Det skrives bronse.

Gjest Pricilla
Skrevet

Tror ikke jeg kunne vært mer enig! ; ) HATER fotball... I hvert fall på tv.

Skrevet

Hva er så mer spennende enn fotball da? Nå mener jeg andre sportsaktiviteter..Man løper da etter alle ball uansett hvilken sport det er. Enten har man ballen i hånda, og hiver den vekk,eller så spenner man den avgårde med beina,eller rekett.

Jeg liker heller ikke fotball,men det har ingenting å gjøre med at de løper etter en ball..

*ler* - du var tørr!

Skrevet

Fotball er underholdning på høyt plan. Sannsynligvis den mest populære underholdninga i verden.

Hvor nødvendig underholding er kan helt sikkert diskuteres. Men jeg gjetter på at mange vil påstå at underholding er nødvendig for å øke mange menneskers livsglede.

...for mest snusfornuftige respons. Var det ikke Lenin som lanserte begrepet «brød og sirkus», og at religion (han mente nok fotballen her) er opium for folket?

Vel, nyt ditt, eh...opium, jeg sitter heller to timer og glaner ut av vinduet i en leiegård på Grünerløkka før jeg setter meg ned for å se fem minutter fotball.

Jeg unner imidlertid deg og fotball-folket gleden av hele mitt hjerte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...