Gå til innhold

Playa del Ingles, Kanariøyene

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

(Også lagt på Reise)

Er dette et ok sted for middeladrende, eller er det bare fest, bråk og unge mennesker her?

Gjest helt ok for alle
Skrevet

Vært der og det er helt ok, uansett alder.

ilene1365380268
Skrevet

Anbefaler også Bahia Feliz...Et rolig sted før play del Ingles

Skrevet

Jeg var der da jeg var 15, med mormora mi. Og venninne av henne.. og hennes mann og barn og barnebarn og en annen vennefamilie. En hel gjeng med andre ord i alle aldre. Kjempegøy for alle!

Gjest sandex
Skrevet

Da jeg var der - så var det mennesker i alle aldersgrupper.. jeg selv var der kun for å feste (ca. 5 år siden) - men så også familier og eldre... Men om kveldene / natta rådet ungdommen selvfølgelig :) Vær litt kresen på hotell, så går det nok fint! Ikkke velg et ungdomshotell :)

Gjest soldier
Skrevet

Playa er det mest harry turistmålet av alle syden-reisemål.

Gjest uten signatur
Skrevet

Playa er det mest harry turistmålet av alle syden-reisemål.

Bryr meg ikke om det er harry, bare det ikke er slik at en vasser i dritings ungdommer når en er ute om kvelden. Og at en kan sove uten å høre dunk dunk musikk, skrik og skrål hver natt.

Gjest soldier
Skrevet

Bryr meg ikke om det er harry, bare det ikke er slik at en vasser i dritings ungdommer når en er ute om kvelden. Og at en kan sove uten å høre dunk dunk musikk, skrik og skrål hver natt.

Hvorfor ikke heller velge en rolig gresk øy??

Gran Canaria er vel ikke akkurat det ideelle reisemålet om sommeren, stedet hører liksom mer høsten(senhøsten) til.

I tillegg er det mange småkriminelle spanjoler der...

Gjest maklivie
Skrevet

Vært der og det er helt ok, uansett alder.

arguniqin eehh trur jeg det heter. men om det skrives sånn er en annen sak. Der er det rolig garantert. Jeg dro dit da ejg var under 30 år og ville ha ro , ikke fest. Kjempefint og ksolig

Gjest uten signatur
Skrevet

Gran Canaria er vel ikke akkurat det ideelle reisemålet om sommeren, stedet hører liksom mer høsten(senhøsten) til.

Vi skal ikke dra før på slutten av året vi.

Gjest soldier
Skrevet

Anbefaler heller Thailand hvis det er sent på året. Der finner du ro, garantert varmt, flotte strender, god mat, og ærlige, ekte vennlige mennesker.

Gjest soldier
Skrevet

Vi skal ikke dra før på slutten av året vi.

Anbefaler heller Thailand hvis det er sent på året. Der finner du ro, garantert varmt, flotte strender, god mat, og ærlige, ekte vennlige mennesker.

Skrevet

Og fedre som skal selge deg døtrene sine - det er noe av det aller koseligste...:-)

"..........................."

Gjest soldier
Skrevet

Og fedre som skal selge deg døtrene sine - det er noe av det aller koseligste...:-)

Det fenomenet har jeg ALDRI opplevd i Thailand.

Dessuten tror jeg de jentene som vil "tilby seg", klarer det utmerket godt uten hjelp av faren.

Jøss, klarer du ikke forbinde noe annet med Thailand enn den trafikken der, så lurer jeg på om du noengang har vært der. Har du det?

Er du klar over at du stigmatiserer alle kvinner fra et land med den billige uttalelsen der? De jentene man ser mest av i Thailand, er jenter som har vanlige jobber som alle oss andre, i butikker, hoteller, restauranter, serviceyrker osv.

Skrevet

Det fenomenet har jeg ALDRI opplevd i Thailand.

Dessuten tror jeg de jentene som vil "tilby seg", klarer det utmerket godt uten hjelp av faren.

Jøss, klarer du ikke forbinde noe annet med Thailand enn den trafikken der, så lurer jeg på om du noengang har vært der. Har du det?

Er du klar over at du stigmatiserer alle kvinner fra et land med den billige uttalelsen der? De jentene man ser mest av i Thailand, er jenter som har vanlige jobber som alle oss andre, i butikker, hoteller, restauranter, serviceyrker osv.

Et seriøst spørsmål: er du dum?

Legg merke til at når man skriver en smiley (":-)") etter en uttalelse, så er det humoristisk ment.

".........................."

Gjest soldier
Skrevet

Et seriøst spørsmål: er du dum?

Legg merke til at når man skriver en smiley (":-)") etter en uttalelse, så er det humoristisk ment.

".........................."

Joda, jeg så smiley'en.

Men det du ytrer, har en stygg undertone likevel, selv med smiley...

Skrevet

Joda, jeg så smiley'en.

Men det du ytrer, har en stygg undertone likevel, selv med smiley...

Vel, jeg er ikke så "stueren" i humoren som enkelte endre. Beklager hvis det støter deg, men sånn er det.

Gjest soldier
Skrevet

Vel, jeg er ikke så "stueren" i humoren som enkelte endre. Beklager hvis det støter deg, men sånn er det.

Ro,ro, til fiskeskjær...pass deg så ikke årene brekker...

Du bringer med deg en holdning, som du forhåpentligvis nå har fått et litt annet syn på...?

Fint at du beklager, hvertfall..;o)

Bjarne banan
Skrevet

neida,men hvorfor ikke dra et par mil lengre øst (Bahia Feliz)

det er en fantastisk plass beregnet for småbarnsfopreldre og rolige voksne. ingen fester,men en lokal norksepub hvis du vil treffe nye bekjente over en øl :)

Skrevet

Ro,ro, til fiskeskjær...pass deg så ikke årene brekker...

Du bringer med deg en holdning, som du forhåpentligvis nå har fått et litt annet syn på...?

Fint at du beklager, hvertfall..;o)

"Ro,ro, til fiskeskjær...pass deg så ikke årene brekker..."

Ro? Hvor i all verden har jeg rodd? Jeg har da ikke prøvd å bortforklart noe av det jeg sier - jeg står for det jeg sier og har sagt. At du ikke liker humoren min er mer ditt problem enn mitt. Uansett - du bør lære deg litt om hva enkelte ord betyr før du bruker dem, for her er du helt på villspor. (jeg håper jeg slipper å forklare deg hva å "ro" betyr")

"Du bringer med deg en holdning, som du forhåpentligvis nå har fått et litt annet syn på...?"

Jeg må bare spørre igjen: er du dum? Hvis ikke, vær så snill å prøve å tenkte før du skriver. Hva i all verden vet du om mine "holdninger"? Hvis du mener å kunne si noe om mine holdninger ut i fra at jeg ikke ser på noe som for hellig til å spøke med, så tar du sørgelig feil.

"Fint at du beklager, hvertfall..;o"

Uhm...nei. Jeg beklager ikke for egen del, men for din del hvis du blir støtt av at jeg spøker om noe sånt. Det er desverre ditt problem, og ikke mitt.

Ja, jeg er kanskje hensynsløs når jeg sier at jeg driter i om du føler deg støtt av humoren min. Men sånn er det bare - det får du leve med, akkurat som jeg gjør.

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...