Gå til innhold

Playa del Ingles, Kanariøyene

Anbefalte innlegg

Skrevet

neida,men hvorfor ikke dra et par mil lengre øst (Bahia Feliz)

det er en fantastisk plass beregnet for småbarnsfopreldre og rolige voksne. ingen fester,men en lokal norksepub hvis du vil treffe nye bekjente over en øl :)

Det er noe av det jeg synes er så morsomt/trist/etc. med mange nordmenn som reiser utenlands på ferie: de finner nærmeste NORSKE-pub, og tilbringer ferien der :-)

"............................."

Gjest soldier
Skrevet

"Ro,ro, til fiskeskjær...pass deg så ikke årene brekker..."

Ro? Hvor i all verden har jeg rodd? Jeg har da ikke prøvd å bortforklart noe av det jeg sier - jeg står for det jeg sier og har sagt. At du ikke liker humoren min er mer ditt problem enn mitt. Uansett - du bør lære deg litt om hva enkelte ord betyr før du bruker dem, for her er du helt på villspor. (jeg håper jeg slipper å forklare deg hva å "ro" betyr")

"Du bringer med deg en holdning, som du forhåpentligvis nå har fått et litt annet syn på...?"

Jeg må bare spørre igjen: er du dum? Hvis ikke, vær så snill å prøve å tenkte før du skriver. Hva i all verden vet du om mine "holdninger"? Hvis du mener å kunne si noe om mine holdninger ut i fra at jeg ikke ser på noe som for hellig til å spøke med, så tar du sørgelig feil.

"Fint at du beklager, hvertfall..;o"

Uhm...nei. Jeg beklager ikke for egen del, men for din del hvis du blir støtt av at jeg spøker om noe sånt. Det er desverre ditt problem, og ikke mitt.

Ja, jeg er kanskje hensynsløs når jeg sier at jeg driter i om du føler deg støtt av humoren min. Men sånn er det bare - det får du leve med, akkurat som jeg gjør.

"............................."

Hadde du kommet med kommentaren hvis vi hadde snakket om f eks en feritur til Sverige?

Tenk gjennom den...

Skrevet

Hadde du kommet med kommentaren hvis vi hadde snakket om f eks en feritur til Sverige?

Tenk gjennom den...

Heh-heh...jeg har visst fått svar på spørsmålet jeg stilte deg to ganger.

Og ja: jeg hadde kommet med en kommentar om sverige - ikke den samme, men en som er mer stigmatiserende om svensker, tenker jeg.

"..........................."

Skrevet

Hva med Maspalomas,det ligger 3€ fra Playa Ingles med taxi,har vært der de 2 siste årene,kjemperolig plass,og ikke så langt unna allfarvei.

Gjest soldier
Skrevet

Heh-heh...jeg har visst fått svar på spørsmålet jeg stilte deg to ganger.

Og ja: jeg hadde kommet med en kommentar om sverige - ikke den samme, men en som er mer stigmatiserende om svensker, tenker jeg.

"..........................."

Hvorfor trengs det et annet stigmatiserende svar om Sverige, enn om Thailand? Hvorfor kunne ikke din foerste kommentar ang Thailand, ogsaa benyttes om Sverige?

Begynner du aa bli trengt opp i et hjoerne naa?

serendipity
Skrevet

Det er igrunn et sted for alle og hva du gjør det til selv. Om du ikke vil ha fest og fyll så hold deg unna de store kjøpesentrerne på kveldstid. Her er det mansse barer og restauranter. Strandpromenaden er da et roligere sted.

serendipity
Skrevet

Om dere velger et familie senter eller lignede er det roligere.feks. Sunwing Resort. Og ofter er det jo slik at jo høyere standard leiligheten/ hotellet har desto færre festeglade ungdom. Og står det i kvatlogen at det kan være noe nattestøy fra nærliggende barer så betyr det MASSE støy fra nærliggende barer. :-)

Skrevet

Svigers reiser dit hver vinter, og der er over 60, så de liker seg godt der i alle fall.

Selv er det ikke mitt favorittsted, men har vært i nærheten av Playa en gang, Maspalomas-området. Gran Canaria er i det store og hele ikke min favoritt-plass i "syden", så tror ikke jeg skal gå inn i så mye mer detaljer... Om jeg skal tilbake til kanari-øyene igjen, så blir det nok en annen øy, og i såfall bare for å få litt sol på vinterstid. I sommerhalvåret ville jeg mye heller valgt et reisemål rundt middelhavet, fortrinnsvis i Hellas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...