Sør Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 For å oppveie de evinnelige sutre-innleggene om hvor jævlig det er å være mann i Norge: "Den norske mannen er ikke i krise. Han er lykkeligere enn før, stortrives med å være familiemann og er fornøyd med sexen han har." Kilde: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/07/03/402207.html Med vennlig hilsen 0 Siter
pip Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Men noen har det jo alltid kjipt. Da er det greit å ha forum hvor en kan klage over alt og ingenting. ;o) 0 Siter
Grip Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Er det så mange sutreinnlegg om menns kår her på dol da? 0 Siter
Sør Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Men noen har det jo alltid kjipt. Da er det greit å ha forum hvor en kan klage over alt og ingenting. ;o) Jeg klager herved over at jeg ikke har noe å klage over. Eller noe! Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Er det så mange sutreinnlegg om menns kår her på dol da? Jeg har nå sett en del om hvor grusomt, statsstyrt, byråkratisk og mannefiendtlig dette sosialdemokratiet vårt er. Den siste kommuniststat, var det visst noen som påstod. 0 Siter
Grip Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg har nå sett en del om hvor grusomt, statsstyrt, byråkratisk og mannefiendtlig dette sosialdemokratiet vårt er. Den siste kommuniststat, var det visst noen som påstod. Jeg tror du har misforstått spørsmålsstillingen i Dagbladets undersøkelse (jeg antar du har sett papirutgaven). 0 Siter
Grip Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg klager herved over at jeg ikke har noe å klage over. Eller noe! Med vennlig hilsen Veeel...sør, du har jo klaget en del over alle de idiotiske innleggene som undertegnede og andre har presetert, ikke sant? Så noe har du jo å klage over, du også. For egen del er det mest plagsomme at jeg ikke alltid får utgiftene til å strekke til. Men man lever med det, også. 0 Siter
Sør Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Min samboer klager ikke:-) Det får han nemlig ikke lov til! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Jeg tror du har misforstått spørsmålsstillingen i Dagbladets undersøkelse (jeg antar du har sett papirutgaven). Nei, jeg har kun lest web-utgaven. 0 Siter
Sør Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Veeel...sør, du har jo klaget en del over alle de idiotiske innleggene som undertegnede og andre har presetert, ikke sant? Så noe har du jo å klage over, du også. For egen del er det mest plagsomme at jeg ikke alltid får utgiftene til å strekke til. Men man lever med det, også. Hei, Joda, jeg har nok klaget over det, men de rammer sånn sett ikke meg, men andre uskyldige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.