Gjest Timari Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 har endelig tatt skrittet for meg og bestilt en brosjyre fra norsk luftambulanse. Vil gjerne lære førstehjelp. jobber med barn og andre funksjonshemmede og føler det tvingende nødvendig å kunne grunnleggende førstehjelp. Siden jeg ikke har fått tilbud om det fra arbeidsplassen Noen som har deltatt på det? Var det vanskelige ting å lære? Er teoretiker av meg, så selvtillitten er ikke så høy når det gjelder praktiske ting. Vet dere om ting går veldig fort? Er man avhengig av å være sterk fysisk for å få til noen av øvelsene? takknemmelig for råd 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg har tatt tre førstehjelpskurs iløpet av en tjue års tid. Men siden jeg ikke praktiserer noe av det i hverdagen, og heldigvis ikke har kommet ut for situasjoner hvor jeg har måttet praktisere det, så har jeg glemt det meste. En må nok ta et kurs hvert tredje år iallefall, hvis det skal 'sitte'. Noe annet er det som sagt for dem som jobber med helse. 0 Siter
Nikki Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg har vært på kurset "Førstehjelp for deg som har omsorg for barn" som Luftambulansen har. Det var veldig bra, og slettes ikke så vanskelig. Jeg vil anbefale deg å dra sammen med mannen din, da det er mye pararbeid. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg har vært på kurset "Førstehjelp for deg som har omsorg for barn" som Luftambulansen har. Det var veldig bra, og slettes ikke så vanskelig. Jeg vil anbefale deg å dra sammen med mannen din, da det er mye pararbeid. Nå er jeg litt forvirret. Mye papirarbeid hva mener du med det? Vet ikke om du blander meg med noen annen men jeg har ingen mann. Hvorfor bør jeg ta med meg noen? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg har vært på kurset "Førstehjelp for deg som har omsorg for barn" som Luftambulansen har. Det var veldig bra, og slettes ikke så vanskelig. Jeg vil anbefale deg å dra sammen med mannen din, da det er mye pararbeid. sånn går det når man leser uten briller. skjønte ikke hvorfor det skulle være så mye papirarbeid, men pararbeid høres jo mer fornuftig ut. Men er i utgangspunktet forventet at man skal ta med seg noen på kurset? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Dette er ikke noe problem. Først delen av kurset er teori, så prøves det hjerte- og lungeredning på ei dokke. Dette er et greit kurs å gå, du lærer en god del. Du trenger ikke å ha med deg noe, hvis du ikke vil notere ned det som blir sagt. Men som regel blir det utdelt noen hefter over det som ble gjennomgått på kurset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.