Gjest teris Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 elsker tetris som sikkert mange med meg. noen som har noen ultimate tetris favoritter? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Tetris favoritter? Hva mener du? Tetris er tetris - ikke mye forskjell på de forskjellige spillene. "............................" 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Tetris favoritter? Hva mener du? Tetris er tetris - ikke mye forskjell på de forskjellige spillene. "............................" Joda, det er det. I noen spill forsvinner de nederste radene dersom alle hull er tettet, i noen gjør de det ikke. I noen versjoner så er det ulike leveler med ulik hastighet og ulik antall begynnerklosser, i andre er det kun hastighet som varierer. 0 Siter
Zarine Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Joda, det er det. I noen spill forsvinner de nederste radene dersom alle hull er tettet, i noen gjør de det ikke. I noen versjoner så er det ulike leveler med ulik hastighet og ulik antall begynnerklosser, i andre er det kun hastighet som varierer. Men er det noko artig å spele tetris når radene ikkje blir borte etter kvart som ein fyller dei, da? Da vil jo spillet bli veldig fort over, og det som er artig er jo å kome lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og få stadig fleire poeng til og med når det går så fort at ein nesten blir svimmel.....? 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Men er det noko artig å spele tetris når radene ikkje blir borte etter kvart som ein fyller dei, da? Da vil jo spillet bli veldig fort over, og det som er artig er jo å kome lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og få stadig fleire poeng til og med når det går så fort at ein nesten blir svimmel.....? Det er en helt annen diskusjon. Og forøvrig så er jeg enig med deg. c",) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Joda, det er det. I noen spill forsvinner de nederste radene dersom alle hull er tettet, i noen gjør de det ikke. I noen versjoner så er det ulike leveler med ulik hastighet og ulik antall begynnerklosser, i andre er det kun hastighet som varierer. Ok, hvis du mener det er nok forskjell til å kalle det forskjellige spill, så :-) Ellers har man jo forskjellige 3D-tetris versjoner da, for de som er ekstreme. "........................." 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Ok, hvis du mener det er nok forskjell til å kalle det forskjellige spill, så :-) Ellers har man jo forskjellige 3D-tetris versjoner da, for de som er ekstreme. "........................." Jeg kaller det ulike versjoner, men det er mulig jeg misforstod hovedinnlegget. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg kaller det ulike versjoner, men det er mulig jeg misforstod hovedinnlegget. Eller at jeg misforsto, eller ingen, eller alle. Samme det :-) "........................" 0 Siter
cecily Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Eller at jeg misforsto, eller ingen, eller alle. Samme det :-) "........................" Jepp. 0 Siter
petter smart Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Tetris favoritter? Hva mener du? Tetris er tetris - ikke mye forskjell på de forskjellige spillene. "............................" Har du ikke spilt varianten der brikkene er formet som par som har sex? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Har du ikke spilt varianten der brikkene er formet som par som har sex? Hmmmm .. Eksisterer den varianten fortsatt? Husker den fra 5-6-7 år tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.