Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest teris
Skrevet

elsker tetris som sikkert mange med meg. noen som har noen ultimate tetris favoritter?

Skrevet

Tetris favoritter? Hva mener du? Tetris er tetris - ikke mye forskjell på de forskjellige spillene.

"............................"

Skrevet

Tetris favoritter? Hva mener du? Tetris er tetris - ikke mye forskjell på de forskjellige spillene.

Joda, det er det.

I noen spill forsvinner de nederste radene dersom alle hull er tettet, i noen gjør de det ikke.

I noen versjoner så er det ulike leveler med ulik hastighet og ulik antall begynnerklosser, i andre er det kun hastighet som varierer.

Skrevet

Joda, det er det.

I noen spill forsvinner de nederste radene dersom alle hull er tettet, i noen gjør de det ikke.

I noen versjoner så er det ulike leveler med ulik hastighet og ulik antall begynnerklosser, i andre er det kun hastighet som varierer.

Men er det noko artig å spele tetris når radene ikkje blir borte etter kvart som ein fyller dei, da? Da vil jo spillet bli veldig fort over, og det som er artig er jo å kome lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og få stadig fleire poeng til og med når det går så fort at ein nesten blir svimmel.....?

Skrevet

Men er det noko artig å spele tetris når radene ikkje blir borte etter kvart som ein fyller dei, da? Da vil jo spillet bli veldig fort over, og det som er artig er jo å kome lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og lenger og få stadig fleire poeng til og med når det går så fort at ein nesten blir svimmel.....?

Det er en helt annen diskusjon.

Og forøvrig så er jeg enig med deg.

c",)

Skrevet

Joda, det er det.

Ok, hvis du mener det er nok forskjell til å kalle det forskjellige spill, så :-)

Ellers har man jo forskjellige 3D-tetris versjoner da, for de som er ekstreme.

"........................."

Skrevet

Ok, hvis du mener det er nok forskjell til å kalle det forskjellige spill, så :-)

Ellers har man jo forskjellige 3D-tetris versjoner da, for de som er ekstreme.

"........................."

Jeg kaller det ulike versjoner, men det er mulig jeg misforstod hovedinnlegget.

Skrevet

Jeg kaller det ulike versjoner, men det er mulig jeg misforstod hovedinnlegget.

Eller at jeg misforsto, eller ingen, eller alle. Samme det :-)

"........................"

Skrevet

Eller at jeg misforsto, eller ingen, eller alle. Samme det :-)

"........................"

Jepp.

petter smart
Skrevet

Har du ikke spilt varianten der brikkene er formet som par som har sex?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har du ikke spilt varianten der brikkene er formet som par som har sex?

Hmmmm .. Eksisterer den varianten fortsatt? Husker den fra 5-6-7 år tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...