Gå til innhold

Jenter? piercing i....

Anbefalte innlegg

Bjarne banan
Skrevet

hvis du lå på stranda og så en gutt som hadde piercing i ene brystvorta, hva hadde du tenkt da?

Mvh. meg.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• flisa

5

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blææææh!

Urk!!!!!!

ÆSJ!!!!

Det hadde jeg tenkt.

Skrevet

Da tenker jeg: "hvorfor er noen gutter så fjerne at de tror det er fint/sexy?"

Skrevet

Da hadde jeg tenkt:

"Der er en gutt med piercing i den ene brystvorta."

Bjarne banan
Skrevet

Da hadde jeg tenkt:

"Der er en gutt med piercing i den ene brystvorta."

heisan, ei jente uten fordommer!

Du må holde på den insstillingen du har og ta imot en stor klem!

ShitDiddelyDo
Skrevet

heisan, ei jente uten fordommer!

Du må holde på den insstillingen du har og ta imot en stor klem!

Det er jo ikke så mye å ha fordommer mot. Det er et smykke. Rett og slett. Noe man kan ta ut om man ikke lenger vil ha det der.

Selv synes jeg det er litt kult, men det kommer veldig an på hvem det sitter på. Det passer seg ikke på en bleikfeit, utrent slask.

Men det er jo selvsagt min personlige mening.

Jeg tror ikke jeg liker det på jenter. Ikke i brystvorta.

Skrevet

Sansynligvis på samme måte som de vil tenke når de ser meg på nudiststranden: "der er en med piercinger i brystvortene, her, og der..." :-)

"............................."

Skrevet

Og så tenker man til svar: "Hvorfor er noen jenter så fjerne at de tror at deres mening er universal, og at man har ring i brystvortene for deres del?" :-)

".............................."

Skrevet

Det hadde jeg også tenkt.

Skrevet

Og så tenker man til svar: "Hvorfor er noen jenter så fjerne at de tror at deres mening er universal, og at man har ring i brystvortene for deres del?" :-)

".............................."

Hehe...

Hva er egentlig grunnen til at man har piercing i brystvorta?

Gjest midia
Skrevet

Noe så stygt!

Mister lysta jeg rett og slett.

Skrevet

Hehe...

Hva er egentlig grunnen til at man har piercing i brystvorta?

Altså, ganske enkelt: jeg har ringer i brystvortene og andre mer intime steder av samme grunn som du har f.eks langt lyst hår - jeg liker det. Jeg synes selv det er stilig/pent, både på meg selv og andre. Værre er det ikke.

Og så si at man har det fordi "man tror det er sexy" er egentlig et helt meningsløst resonnement. Det blir jo det samme som om jeg sier at jeg ikke skjønner hvorfor du tror det er sexy med blondetruser - hvis jeg selv ikke synes det er sexy. Man smykker seg som man føler for, fordi man synes det er pent selv. Og heldigvis er det stort sett også nok av andre som synes det samme. Jeg har ikke diverse piercinger og norønne mønstre tatovert over halve kroppen fordi jeg går rundt og håper at du (eller andre) synes det er sexy.

God nok forklaring? Hvis ikke tror jeg ikke jeg kan forklare det noe annerledes :-)

"............................"

Skrevet

Altså, ganske enkelt: jeg har ringer i brystvortene og andre mer intime steder av samme grunn som du har f.eks langt lyst hår - jeg liker det. Jeg synes selv det er stilig/pent, både på meg selv og andre. Værre er det ikke.

Og så si at man har det fordi "man tror det er sexy" er egentlig et helt meningsløst resonnement. Det blir jo det samme som om jeg sier at jeg ikke skjønner hvorfor du tror det er sexy med blondetruser - hvis jeg selv ikke synes det er sexy. Man smykker seg som man føler for, fordi man synes det er pent selv. Og heldigvis er det stort sett også nok av andre som synes det samme. Jeg har ikke diverse piercinger og norønne mønstre tatovert over halve kroppen fordi jeg går rundt og håper at du (eller andre) synes det er sexy.

God nok forklaring? Hvis ikke tror jeg ikke jeg kan forklare det noe annerledes :-)

Jepp.

Jeg bare er litt vanskelig i dag. Skjønner godt hva du mener, og forklarer også noen ting på samme måte.

Men de jeg kjenner av gutter som har piercing i brystvorta har det fordi de tror at damene syns det er sexy. Og det er jo også damer som syns det er det, og det er jo noen menn som faktisk kler det...

Skrevet

Jepp.

Jeg bare er litt vanskelig i dag. Skjønner godt hva du mener, og forklarer også noen ting på samme måte.

Men de jeg kjenner av gutter som har piercing i brystvorta har det fordi de tror at damene syns det er sexy. Og det er jo også damer som syns det er det, og det er jo noen menn som faktisk kler det...

Det er jo nok av folk som gjør ting for a "tekkes" andre på en eller annen måte. Selv er jeg altfor mye individualist til å gjøre noe slikt fordi andre mener jeg burde eller ikke burde.

"..........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var rett og slett et godt svar.

Selv om det strengt tatt ikke burde være nødvendig å skrive det du skrev. Det burde si seg selv.

Skrevet

Hvis han var veldig flott så hadde nok ikke blikket hengt seg opp akkurat der....

Syns verken det er stygt eller pent. Kommer an på stilen hans og utseendet ellers. Det må liksom passe inn. Han bør ha en fin kropp for at det skal være pent. Ikke hengepupper og bleikfeit,nei.

Skrevet

Hadde tenkt det var harry, og ikke blitt tiltrukket.

Faller ikke for fyrer som er piercet der. Skal de absolytt være piercet, skal det helst være i øret.

Skrevet

femidott??

Heh-heh. "Femi"? Den var nesten litt morsom.

Skrevet

Hadde tenkt det var harry, og ikke blitt tiltrukket.

Faller ikke for fyrer som er piercet der. Skal de absolytt være piercet, skal det helst være i øret.

Wow! Så det er greit at man er så klin gæern og radikal at man har hull i ørene? Steike :-)

Hull i ørene er så vanlig at det regnes nesten ikke som "piercing".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...