Gå til innhold

Jenter? piercing i....

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her var det ekstremt mange generaliserende svar.

Jeg finner det noe fascinerende at en piercing for mange betyr så mye at de ser tvert igjennom fyren. Vet alt om han etter første øyekast.

Imponerende!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• flisa

5

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg finner det noe fascinerende at en piercing for mange betyr så mye at de ser tvert igjennom fyren. Vet alt om han etter første øyekast.

Imponerende!

Ikke verre enn at du straks styrer unna damer med fett på kroppen, om førsteinntrykket gjør at blikket vandrer videre til nestemann uten piercing (fett) - så er man ikke slem, eller fordømmende, man har bare andre preferanser for hva man faller for .)

Var ikke det tøft sagt? :-)

ELSK MEG SELV OM JEG ER FET! hehe

Skrevet

Det er jo nok av folk som gjør ting for a "tekkes" andre på en eller annen måte. Selv er jeg altfor mye individualist til å gjøre noe slikt fordi andre mener jeg burde eller ikke burde.

"..........................."

Men du ville vel syns det var greiest at den DU falt for OGSå likte det? :)

Skrevet

Wow! Så det er greit at man er så klin gæern og radikal at man har hull i ørene? Steike :-)

Hull i ørene er så vanlig at det regnes nesten ikke som "piercing".

"..........................."

Såså..! Han spurte hva jeg ville tenkt, Prozak.

Jeg syns det er harry og uinteressant med piercing både her og der. Og jeg syns også en vanlig ring i øret er harry, men det skal være en kraftig og maskulin piercing, gjerne flere.

Tatovering er også ofte harry, selv om jeg i min heteste Led Zeppelin og Deep Purple-periode vurderte å tatovere meg selv. Og var stolt av kjæresten med masse tattoo. Men det var den gang (nesten 15 år siden).

Gjest Sniff
Skrevet

Da hadde jeg tenkt AAuuu! (folk er sprø...)

Gjest gomle
Skrevet

Muligens homo hadde jeg nok tenkt, eller iallfall rimelig selvopptatt og jålete. :-)

Skrevet

Jeg syns det er harry og uinteressant med piercing både her og der. Og jeg syns også en vanlig ring i øret er harry, men det skal være en kraftig og maskulin piercing, gjerne flere.

Tatovering er også ofte harry, selv om jeg i min heteste Led Zeppelin og Deep Purple-periode vurderte å tatovere meg selv. Og var stolt av kjæresten med masse tattoo. Men det var den gang (nesten 15 år siden).

helt ENIG - man får da enda lov til å tenke det man vil :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke verre enn at du straks styrer unna damer med fett på kroppen, om førsteinntrykket gjør at blikket vandrer videre til nestemann uten piercing (fett) - så er man ikke slem, eller fordømmende, man har bare andre preferanser for hva man faller for .)

Var ikke det tøft sagt? :-)

ELSK MEG SELV OM JEG ER FET! hehe

Nei, det var faktisk dumt sagt! :)

Saken er den at vi snakker om noe på linje med et plagg her. Det er selvsagt en ærlig ting å kikke på neste mann istenfor fyren med piercing, men det å tillegge han egenskaper som følge av denne piercingen, vitner om et snevert menneskesyn.

Det blir som om jeg skal begynne å tillegge deg egenskaper fordi du går i jeans fra Diesel.

Jeg har for øvrig ingen brystvortepiercing selv, så jeg føler meg ikke truffet. Bare så det er sagt.

Skrevet

Jeg gidder ikke kommentere dine uttalelser om kroppssmykking, da du har et altfor stigmatisert syn på det til at det er noe poeng :-)

Men - han spurte hva noen hadde tenkt. Og jeg kommenterte svaret noen kom med, og sa at den tanken var helt meningsløs og absurd. Enkelt og greit. Hvis noen vil krangle så får de gjøre det, men det er ikke det jeg er ute etter.

"............................:"

Skrevet

Men du ville vel syns det var greiest at den DU falt for OGSå likte det? :)

Selfølgelig. Men en jeg faller for ville neppe falt for meg hvis hun ikke likte det. Og da er jo problemet løst uansett :-)

".............................."

Skrevet

'Hm, det må gjøre jæ... vondt når den henger seg fast i noe, blør sikkert som en stukken gris... ulp'

Skrevet

'Hm, det må gjøre jæ... vondt når den henger seg fast i noe, blør sikkert som en stukken gris... ulp'

Har hatt diverse ringer etc. i årevis, og det har aldri vært noe problem.

"......................."

Skrevet

Imponerende!

Rimelig imponerende hva disse folkene kan og vet :-)

".........................."

laguna1365380434
Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt noe voldsomt rundt..

Men jeg synes stort sett piercing i brystvorta er fint på gutter..(men jeg synes det krever en ganske hårløs brystkasse..Og innehaveren bør heller ikke være feit, da kan piercinger lett understreke puppetendenser..)

:-)

Skrevet

Jeg gidder ikke kommentere dine uttalelser om kroppssmykking, da du har et altfor stigmatisert syn på det til at det er noe poeng :-)

Men - han spurte hva noen hadde tenkt. Og jeg kommenterte svaret noen kom med, og sa at den tanken var helt meningsløs og absurd. Enkelt og greit. Hvis noen vil krangle så får de gjøre det, men det er ikke det jeg er ute etter.

"............................:"

Mm, jeg har min egen smak.

Og den er slettes ikke verst. Du har helt rett, det er ingen vits å diskutere.

Men jeg er overhodet ikke noe A4-menneske.

Skrevet

Nei, det var faktisk dumt sagt! :)

Saken er den at vi snakker om noe på linje med et plagg her. Det er selvsagt en ærlig ting å kikke på neste mann istenfor fyren med piercing, men det å tillegge han egenskaper som følge av denne piercingen, vitner om et snevert menneskesyn.

Det blir som om jeg skal begynne å tillegge deg egenskaper fordi du går i jeans fra Diesel.

Jeg har for øvrig ingen brystvortepiercing selv, så jeg føler meg ikke truffet. Bare så det er sagt.

Jeg sa ikke at jeg tilla han spesielle egenskaper, jeg VET at det er alle mulige slags folk som bruker pierceing - akkurat som det er mange forskjellige folk som er feite - DE har heller ikke annet felles enn for mye fett.

jeg sier, jeg liker ikke å se på det, ei heller på tatoveringer eller snus, eller hvite øyevipper - bare sånn det er det! :)

Skrevet

Synes ikke noe om det jeg personlig. Hvis det var en person jeg var interessert i ville jeg bekymret meg om han hadde piercinger andre steder jeg ikke så også. Verdesn mest turn-off må være metall i pikken!!

Skrevet

Har hatt diverse ringer etc. i årevis, og det har aldri vært noe problem.

"......................."

Hva er 'etc'? Pinner? Lenker? :-o

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sa ikke at jeg tilla han spesielle egenskaper, jeg VET at det er alle mulige slags folk som bruker pierceing - akkurat som det er mange forskjellige folk som er feite - DE har heller ikke annet felles enn for mye fett.

jeg sier, jeg liker ikke å se på det, ei heller på tatoveringer eller snus, eller hvite øyevipper - bare sånn det er det! :)

Jo, men det er jo en ærlig sak at man ikke liker å se på det.

Men det du kommenterte over var jo min kritikk mot nettopp de i denne tråden som tillegger folk med piercing en hel rekke egenskaper.

Det du skriver har jeg ingen problemer med å forstå. Dømminga til en del andre her klarer jeg dog ikke å forstå. Selvsagt med mindre de er 14 år gamle. Enkelte umodne sjelder i den aldergruppen deler jo ofte folk inn i svært kategoriske båser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...