Gå til innhold

Jenter? piercing i....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er 'etc'? Pinner? Lenker? :-o

Tja...er jo mye rart folk med litt spesiell smak og/eller spesielle interesser putter inn i forskjellige hull.

".........................."

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• flisa

5

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mm, jeg har min egen smak.

Og den er slettes ikke verst. Du har helt rett, det er ingen vits å diskutere.

Men jeg er overhodet ikke noe A4-menneske.

Smak er smak, og kan ikke diskuteres, helt enig.

Det jeg reagerer litt på er når folk ser ut til å tro at jeg vil dekke meg med tatoveringer og piercinger fordi jeg tror de synes det er fint. Jeg gjør slikt for egen del, og evt. andre som setter pris på det.

"..........................."

Skrevet

Jo, men det er jo en ærlig sak at man ikke liker å se på det.

Men det du kommenterte over var jo min kritikk mot nettopp de i denne tråden som tillegger folk med piercing en hel rekke egenskaper.

Det du skriver har jeg ingen problemer med å forstå. Dømminga til en del andre her klarer jeg dog ikke å forstå. Selvsagt med mindre de er 14 år gamle. Enkelte umodne sjelder i den aldergruppen deler jo ofte folk inn i svært kategoriske båser.

Ja, det er sant! :-)

Skrevet

Tja...er jo mye rart folk med litt spesiell smak og/eller spesielle interesser putter inn i forskjellige hull.

Det er det jeg sier, dol har lært meg at det finnes en verden befolket av mennesker med, la meg kalle det, den merkeligste fascinasjon for kroppsåpninger eller mulighetene for å lage nye åpninger. Hvorfor denne trangen til å perforere seg?

Ikke svar, jeg tror ikke jeg har mage til å få vite hva du sikter til med 'Tja...er jo mye rart folk med litt spesiell smak og/eller spesielle interesser putter inn i forskjellige hull.'

:)

Skrevet

Det er det jeg sier, dol har lært meg at det finnes en verden befolket av mennesker med, la meg kalle det, den merkeligste fascinasjon for kroppsåpninger eller mulighetene for å lage nye åpninger. Hvorfor denne trangen til å perforere seg?

Ikke svar, jeg tror ikke jeg har mage til å få vite hva du sikter til med 'Tja...er jo mye rart folk med litt spesiell smak og/eller spesielle interesser putter inn i forskjellige hull.'

:)

Jo, jeg svarer :-)

"Hvorfor denne trangen til å perforere seg?"

Det er et helt meningsløst spørsmål. Hvis du liker å strikke, og bruker mesteparten av tiden til det, så spør ikke jeg deg om hvorfor du har denne trangen til å strikke. Det er en helt personlig greie, og det finnes ingen "grunn" eller "årsak" som kan forklare det, annet enn at man selv synes det er pent. Det er NØYAKTIG samme grunn som at du tar på deg noe pent når du skal ut på byen, bare at akkurat det er så vanlig at det selfølgelig ikke legges merke til på samme måte.

Å ha trang til å gjøre ting, evt. med seg selv, som man liker å gjøre er felles for ethvert menneske. Å spekulere i noen årsak til hvorfor folk liker ting er helt fåfengt, og har ikke engang en plass i filosofien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...