Gå til innhold

funn-annonser kinesiske barn

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen en kinamamma

På et nettsted tilbyr de seg å selge den originale avisen der ditt kinesiske barn ble avertert funnet. Eller en kopi av avisen:

www.research-china.org

Dette høres spennende ut! Noen her som har kjøpt det?

Jeg håper det er ekte vare, ikke bedrageri? De skal jo ha ganske mye betalt, 75 dollar for hele avisen, 35 dollar for en fotokopi av bare den siden som annonsen står på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152014-funn-annonser-kinesiske-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3jentersmor

Heisann, dette fikk jeg lyst til å svare på. Jeg er ikke ny her på dol men har forsåvidt vært leser i snart tre år. Derfor er nok mitt nick ukjent.

På vår siste overtakelse i Kina fikk vi kopi av denne avisen helt gratis. Guiden vår oversatte også. Vet ikke om dette er rutine for alle guidene/foreningenen. Bare et lite tips fra meg.

Heisann, dette fikk jeg lyst til å svare på. Jeg er ikke ny her på dol men har forsåvidt vært leser i snart tre år. Derfor er nok mitt nick ukjent.

På vår siste overtakelse i Kina fikk vi kopi av denne avisen helt gratis. Guiden vår oversatte også. Vet ikke om dette er rutine for alle guidene/foreningenen. Bare et lite tips fra meg.

Dessverre er det ikke vanlig å få utdelt annonsen eller få den oversatt i Kina. Vi spurte på barnehjemmet nå sist, men nei det gikk ikke.

Jeg har selv prøvd både www.research-china.org og www.chinafindinggirls.com. Sistnevnte er billigere og raskere og sender alt på mail. Førstnevnte sender pr brev med negativer, ferdig fremkalte bilder av avisen og et "sertifikat" som skal garantere at annonsen er ekte.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...