Gå til innhold

Leger og nakne kropper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva da med konas vagian liksom? Den skal jo være opphissende for ham? Må jo være litt rart når man har sett sånt hele dagen??

Tja, en øre-nese-hals-lege kan vel også få lyst til å kyse sin kone på halsen, slikke henne i øret og dikke henne på nesa - uten at han samtidig får lyst til det samme med sine pasienter! :-)

Gjest Rusle
Skrevet

Men hva da med konas vagian liksom? Den skal jo være opphissende for ham? Må jo være litt rart når man har sett sånt hele dagen??

Tror ikke legen ser på konas underliv på samme måte som hos pasientens.

Gjest Rusle
Skrevet

Menn går til urologer.

Ja, det var det het ;o)

Gjest puppestell
Skrevet

Jeg for min del foretrekker at en kvinnelig lege sjekker ut stellet mitt.

Hadde nettopp en liten puppe-sjekk, og da var det selvsagt en råkjekk mannlig lege som foretok undersøkelsen.

Litt pinlig, egentlig..

*rødme*

Skrevet

De lærer seg sikkert å skille de tingene i større eller mindre grad :-)

"............................."

Skrevet

Les Uten en tråd, Jens Bjørneboe. Leger kan ha mye spennende for seg.

Ellers tror jeg leger har mye internhumor på akkurat det der, feks hemmelig tegn til hverandre når en gu-pasient går forbi :)

Gjest eller:
Skrevet

Les Uten en tråd, Jens Bjørneboe. Leger kan ha mye spennende for seg.

Ellers tror jeg leger har mye internhumor på akkurat det der, feks hemmelig tegn til hverandre når en gu-pasient går forbi :)

Hvorfor skal de ha hemmelige tegn?? Teit... tror ikke det.

Skrevet

Hvorfor skal de ha hemmelige tegn?? Teit... tror ikke det.

Jøss, tror du ikke det?

Skrevet

Eg har aldri blitt undersøkt av ein ung og sexy lege. Og det er jo greit nok for min del, det... Liker best damelegar og jordmødre, men må jo godta ein mann iblant så klart.

I alle fall. Tenk på det at ein gynekolog i mange tilfelle undersøker mennesker med *sjukdom*. Det i seg sjølv gjer vel at det ikkje blir like innbydande å "tenke stygge tankar" om pasientane sine, vil eg tru. Ein må konsentrere seg om jobben sin, og den består i å kontrollere patologi, og settingen er vel heller ikkje så pirrande, klinisk og kald som den er :-/

Gjest dol-bruker
Skrevet

En venninne av meg (lege hun også faktisk) kom med følgende kommentar en gang:

"En mannlig gynekolog er ikke et yrke men en diagnose..."

He he

Skrevet

Jeg kan ikke tro at en gynekolog vil synes det er så veldig opphissende å se pasienten ligge der i stolen; beina ut i kalde holdere, det kjennes sterilt og usympatisk, og hvis jenter kan få noe som ligner innovertiss, så må det vel være i en sånn situasjon.

Når en ligger der er det vanskelig nok å slappe av nok til at det ikke er vondt å få det faens kalde, ekle metallrøret inn i vagina, og jeg tror ikke at en utstråler så mye erotiske tegn da, akkurat. *ler*

Så jeg tror de aller, aller færresten finner kvinnen opphissende i gynekologstolen.

*grøss*

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg hadde en mannlig gynekolog i omgangskretsen for et antall år siden. Han hevdet ihvertfall alltid - uten unntak - at det hele ble en vane, og at han ikke så anderledes på denne delen av kroppen enn andre deler. Vi andre derimot hadde mye moro med/av yrket hans....

Gjest lollipopp
Skrevet

Tja, en øre-nese-hals-lege kan vel også få lyst til å kyse sin kone på halsen, slikke henne i øret og dikke henne på nesa - uten at han samtidig får lyst til det samme med sine pasienter! :-)

Utrolig teit sammenlikning..

Skrevet

En venninne av meg (lege hun også faktisk) kom med følgende kommentar en gang:

"En mannlig gynekolog er ikke et yrke men en diagnose..."

He he

*LOL*

Skrevet

Jøss, tror du ikke det?

Tror jeg også - også vedder de i lunsjen om berta på venterommet har clamydia :)

Skrevet

Tror jeg også - også vedder de i lunsjen om berta på venterommet har clamydia :)

Ja, for eksempel.

Fortsatt god sommer, forresten :)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Men du er jente da.. Gutter tenner jo på alt som har fitte og eller pupper..

Pisspreik.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Du er jente? Da kan det vel hende han ikke er helt ærlig med deg? Spesielt siden du også går hos ham?

Kjæresten min påstår hvertfall at legene må være kåte når de har fine damer på benken, det ville vel sikkert han vært da, grisen;)

Menn er ingen homogen gruppe. Hva din kjæreste sier, stemmer ikke nødvendigvis. Jeg er lei slike reaksjonære utsagn, uansett hvem som framsetter dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...