Gjest Hvor er det? Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hvor har det blitt av The amaizing race(?) som gikk på TV3 på tirsdager. er det var forskjellige par (venner, fasmilie, samboere og div) som skulle løse oppgaver og finne frem til nye steder i verden. Siste par som kom frem, røk ut? Har de bare sluttet å sende det midt i serien?? Synes det var litt kjekt å se på jeg.... 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hah! Trodde jeg var den eneste som likte det. Første "reality"-showet jeg virkelig kunne tenke meg å være med på selv. TV3 har flyttet det til søndag ettermiddag. 0 Siter
Gjest Hvor er det? Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hah! Trodde jeg var den eneste som likte det. Første "reality"-showet jeg virkelig kunne tenke meg å være med på selv. TV3 har flyttet det til søndag ettermiddag. Å, da har jeg gått glipp av et par episoder jo.... Går vel ikke i reprise heller det... Synes det var bra jeg å! Er det homseparet med ennå da? De kan bare ryke ut for meg...:-( 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Å, da har jeg gått glipp av et par episoder jo.... Går vel ikke i reprise heller det... Synes det var bra jeg å! Er det homseparet med ennå da? De kan bare ryke ut for meg...:-( Team Guido er fortsatt med. Det var ingen som røk ut i forrige episode, av en eller annen grunn, men Emily og den flotte moren hennes kom sist. Team Guido kom nest sist - begge disse lagene bommet på et tog og havnet 6 timer bak de andre, så neste gang kommer de til å måtte kjempe om fast-forward-passet. Ellers var det Taj Mahal, masse indiske tiggere, drosjer som brøt sammen, elefantridning, stinkende tog og vandring i et rotte-tempel som sto på programmet i forrige episode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.