Gå til innhold

The amaizing race???

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor er det?
Skrevet

Hvor har det blitt av The amaizing race(?) som gikk på TV3 på tirsdager. er det var forskjellige par (venner, fasmilie, samboere og div) som skulle løse oppgaver og finne frem til nye steder i verden. Siste par som kom frem, røk ut? Har de bare sluttet å sende det midt i serien?? Synes det var litt kjekt å se på jeg....

Gjest Big Mac
Skrevet

Hah! Trodde jeg var den eneste som likte det. Første "reality"-showet jeg virkelig kunne tenke meg å være med på selv.

TV3 har flyttet det til søndag ettermiddag.

Gjest Hvor er det?
Skrevet

Hah! Trodde jeg var den eneste som likte det. Første "reality"-showet jeg virkelig kunne tenke meg å være med på selv.

TV3 har flyttet det til søndag ettermiddag.

Å, da har jeg gått glipp av et par episoder jo.... Går vel ikke i reprise heller det...

Synes det var bra jeg å! Er det homseparet med ennå da? De kan bare ryke ut for meg...:-(

Gjest Big Mac
Skrevet

Å, da har jeg gått glipp av et par episoder jo.... Går vel ikke i reprise heller det...

Synes det var bra jeg å! Er det homseparet med ennå da? De kan bare ryke ut for meg...:-(

Team Guido er fortsatt med. Det var ingen som røk ut i forrige episode, av en eller annen grunn, men Emily og den flotte moren hennes kom sist.

Team Guido kom nest sist - begge disse lagene bommet på et tog og havnet 6 timer bak de andre, så neste gang kommer de til å måtte kjempe om fast-forward-passet.

Ellers var det Taj Mahal, masse indiske tiggere, drosjer som brøt sammen, elefantridning, stinkende tog og vandring i et rotte-tempel som sto på programmet i forrige episode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...