Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Så lenge det varer... :pessimist:

Skrevet

Er det? Her er det 13 grader og så surt og kaldt at ungene ikke vil være ute. Duskregner gjør det og.

Vi får se om godværet virkelig kommer den 18.juli da, slik som det var sagt i avisene for ei god stund siden :)

Skrevet

Her er det kjempefint!

Satt akkurat ute i sola og slikket sol :)

Men nå kom det litt skyer, så da får jeg kapitulere og ta på litt mer klær.

Men nesten en time strak ut i solsteiken er ikke så ille.-

Håper på bra vær utover nå...vi har venta lenge på sommerværet!

Skrevet

Her er det kjempefint!

Satt akkurat ute i sola og slikket sol :)

Men nå kom det litt skyer, så da får jeg kapitulere og ta på litt mer klær.

Men nesten en time strak ut i solsteiken er ikke så ille.-

Håper på bra vær utover nå...vi har venta lenge på sommerværet!

Trodde finværet kom hit i går vi.

Sola skinte men det var en litt kald trekk fra morgenen av,så vi begynte med å vaske litt på verandaen så det skulle bli hyggelig å sitte der å sole seg.

Barna gledet seg til å prøve det nyinnkjøpte badebassenget,som har stått ferdig oppblåst i lang tid.

Men der ble vi grundig lurt!

I to-tiden begynte det å regne og det har det gjort uten stans siden.Ser ikke ut til at det blir bedre heller:o(

Nei nå må sommeren komme snart,før sjangsen er over.

Kos deg du da:o)

Skrevet

Hvor da?

Nedre del av Telemark. Men nå skyer det bare mer og mer til....for pokker:-(

Skrevet

Her er det HELT fint! :)

Ja, gni det inn...!

Heldig for deg da:-)

Skrevet

Ja, gni det inn...!

Heldig for deg da:-)

Det er bare å komma! :)

Skrevet

I går var det også fint vær!

Helt til det begynte å lyne, tordne, og plaskregne i alle vinkler...

Skrevet

I går var det også fint vær!

Helt til det begynte å lyne, tordne, og plaskregne i alle vinkler...

Jepp....men akkurat nå er det slett ikke så ille.....så da begynner det vel snart å regne igjen:-)

Skrevet

Jepp....men akkurat nå er det slett ikke så ille.....så da begynner det vel snart å regne igjen:-)

Jeg ser ikke hvordan det ser ut ute jeg da... Sitter i mørket på pc-rommet og snyter meg og snufser, og orker ikke å lette ræva fra stolen.

(fått med deg at jeg er gravid eller? trodde hele dol hadde fått det med seg, men sånn var det visst ikke...)

Skrevet

Jeg ser ikke hvordan det ser ut ute jeg da... Sitter i mørket på pc-rommet og snyter meg og snufser, og orker ikke å lette ræva fra stolen.

(fått med deg at jeg er gravid eller? trodde hele dol hadde fått det med seg, men sånn var det visst ikke...)

What? Er du gravid?

Det hadde ikke _jeg_ fått med, ihvertfall. Det er sjelden jeg er innom graviditetsforum, kanskje derfor?

Uansett, gratulerer, da!!

Hvor langt på vei er du? Termin?

:) :)

Gjest Rusle
Skrevet

What? Er du gravid?

Det hadde ikke _jeg_ fått med, ihvertfall. Det er sjelden jeg er innom graviditetsforum, kanskje derfor?

Visste ikke at du var gravid.

Gratulerer!:-) Når skal den lille se dagens lys?

Skrevet

What? Er du gravid?

Er kjempekort, bare 6 uker... Termin i slutten av februar.

Skrevet

Visste ikke at du var gravid.

Gratulerer!:-) Når skal den lille se dagens lys?

Februar eller mars... Hvis alt går bra da.

Skrevet

Er kjempekort, bare 6 uker... Termin i slutten av februar.

Gratulerer og lykke til!

Mvh

:)

Skrevet

Enkelte er tregere enn andre, jeg er blant de:-)

Gratulerer - det er jo flott med innertier når en har trene så mye som dere har....he he!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...