Gå til innhold

Mp3-spiller til trening

Anbefalte innlegg

Gjest JMR1980
Skrevet

Jeg lurer på om noen kan anbefale meg en bærbar mp3-spilelr til trening. Den må kunne festes på shortsen eller joggebuksa. Primært ønsker jeg en til løping og da kan jeg ikke ha den rundt halsen.

Jeg har sett mange men de fleste er ikke som den jeg har nå som dessverre er ødelagt. Den kan man feste med en klips som er på baksiden.

Gjest Mr Papp
Skrevet

I siste nummer av Lyd og bilde blir det presentert en modell som er utvikla i samarbeid med Nike, som er ment for trenende.

Gjest JMR1980
Skrevet

I siste nummer av Lyd og bilde blir det presentert en modell som er utvikla i samarbeid med Nike, som er ment for trenende.

Har du noe bilde eller link til den?

Gjest JMR1980
Skrevet

hvorfor ikke bare spørre i butikken

Saken er den at det har jeg gjort men ingen har slike. Men siden jeg kjøpte en slik en så må det jo være noe på markedet.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Har du noe bilde eller link til den?

Nei. Leste bladet på jobben.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Saken er den at det har jeg gjort men ingen har slike. Men siden jeg kjøpte en slik en så må det jo være noe på markedet.

Nå har du jo nettopp fått en kjempebra link over her. Jeg gjetter på at du finner tester av rundt 50 spillere der, og mange av dem er både små og lette. Nøyaktig hva du ser etter.

I know. Jeg fant selv min spiller ved bruk av www.dinside.no.

Hvis ikke denne er nok kan du sjekke ut seksjonen for testede mp3-spillere hos www.hardware.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...