Gjest JMR1980 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg lurer på om noen kan anbefale meg en bærbar mp3-spilelr til trening. Den må kunne festes på shortsen eller joggebuksa. Primært ønsker jeg en til løping og da kan jeg ikke ha den rundt halsen. Jeg har sett mange men de fleste er ikke som den jeg har nå som dessverre er ødelagt. Den kan man feste med en klips som er på baksiden. 0 Siter
Gjest et tips bare Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=26201 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 I siste nummer av Lyd og bilde blir det presentert en modell som er utvikla i samarbeid med Nike, som er ment for trenende. 0 Siter
Gjest JMR1980 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 I siste nummer av Lyd og bilde blir det presentert en modell som er utvikla i samarbeid med Nike, som er ment for trenende. Har du noe bilde eller link til den? 0 Siter
Gjest JMR1980 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 hvorfor ikke bare spørre i butikken Saken er den at det har jeg gjort men ingen har slike. Men siden jeg kjøpte en slik en så må det jo være noe på markedet. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Har du noe bilde eller link til den? Nei. Leste bladet på jobben. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Saken er den at det har jeg gjort men ingen har slike. Men siden jeg kjøpte en slik en så må det jo være noe på markedet. Nå har du jo nettopp fått en kjempebra link over her. Jeg gjetter på at du finner tester av rundt 50 spillere der, og mange av dem er både små og lette. Nøyaktig hva du ser etter. I know. Jeg fant selv min spiller ved bruk av www.dinside.no. Hvis ikke denne er nok kan du sjekke ut seksjonen for testede mp3-spillere hos www.hardware.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.