Gå til innhold

Hadde gjemt akkurat nok penger til flybilletten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor fikk de 85000 kroner i statsstøtte? Det er en rimelig heftig sum, og det er ikke rart at enkelte fattige i norge reagerer.

De var jo også redde da de kom tilbake til irak - siden de hadde vært i norge, måtte de jo være rike.

Lurer på hvordan de har fått det inntrykket, hmmm.

For all del, hjelp mennesker som trenger det, men blir det ikke litt mye av det gode?

Skrevet

Det var ikke det det stod.

Det var sikkert ironi, hvor nick mente at de ville ha visshet om at veien tilbake til norge sto åpen ved å gjemme eksakt sum i en gammel lampe - tror du ikke?

Gjest For å få slutt på dette...
Skrevet

Hvorfor fikk de 85000 kroner i statsstøtte? Det er en rimelig heftig sum, og det er ikke rart at enkelte fattige i norge reagerer.

De var jo også redde da de kom tilbake til irak - siden de hadde vært i norge, måtte de jo være rike.

Lurer på hvordan de har fått det inntrykket, hmmm.

For all del, hjelp mennesker som trenger det, men blir det ikke litt mye av det gode?

Derfor stemmer jeg på Fremskrittspartiet:o)

Skrevet

Derfor stemmer jeg på Fremskrittspartiet:o)

:-) Ja, stemme på Frp gjør nå ikke jeg da, men ei viss grense må det snart bli.

Jeg lurer også på hva i all verden de skulle med så mye penger i irak - da dette ikke henger på greip overfor fattige nordmenn, og attpåtil er direkte farlig for familien som reiste tilbake.

Greit nok at de skal/skulle etablere seg på nytt, men hvem i norge får 85 000kr til det?

Skrevet

Det var sikkert ironi, hvor nick mente at de ville ha visshet om at veien tilbake til norge sto åpen ved å gjemme eksakt sum i en gammel lampe - tror du ikke?

jeg er forutinntatt når det gjelder "nick". :)

petter smart
Skrevet

Jeg melder meg herved frivillig til å motta 85 000, reise en liten tur til irak, bli skremt, og så reise tilbake igjen. Pengene som blir til overs beholder jeg selvfølgelig selv.

Skrevet

jeg er forutinntatt når det gjelder "nick". :)

Hvorfor det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...