Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Nå er det ville tilstander utenfor huset vårt. Skulle gå ut etter posten og ble angrepet av måker! Ungene deres har begynt å dette ned fra hustakene,så det er vel dem de skal passe på. Når jeg kom ut,satt det en måke på taket til naboen.Den skrek ut noe som sikkert betydde *Nå er det folk her,kom og hjeeelp meeeg!* Plutselig så krydde det rundt meg. Hva skal man gjøre med sånt da? 0 Siter
Gjest lorangs Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Den skrek sikkert, nå er heksa ute, kom og hjelp meg å få bli kvitt henne... 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Den skrek sikkert, nå er heksa ute, kom og hjelp meg å få bli kvitt henne... He he... Mange hekser her jeg bor da.Til og med barna får gjennomgå. 0 Siter
Gjest kanskje slik Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 http://home.online.no/~trmeyer/tab/delillos/balladen_om_kare_og_nelly.htm 0 Siter
sigga Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 ta med deg paraply neste gang du skal ut av huset. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 http://home.online.no/~trmeyer/tab/delillos/balladen_om_kare_og_nelly.htm Ja sikkert nok,hvert eneste år;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 ta med deg paraply neste gang du skal ut av huset. Akkurat det gjorde jeg du. Har vært ute en vinterdag før serru:o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 http://home.online.no/~trmeyer/tab/delillos/balladen_om_kare_og_nelly.htm *Flirer* År og dag siden jeg har hørt den låta der! Må gå og finne CD'en nå. 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Sånn hadde vi det i går. Skikkelig ekkelt...., det er noen sinnsyke hyl og stup de presterer. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Sånn hadde vi det i går. Skikkelig ekkelt...., det er noen sinnsyke hyl og stup de presterer. For å ikke snakke om all dritt`n:o( 0 Siter
sigga Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Akkurat det gjorde jeg du. Har vært ute en vinterdag før serru:o) Du får ta med en kjepp i andre armen, så skulle du være væpnet til å ta opp kampen........... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Det er ikke noe å gjøre med. Men ta på deg rustning neste gang du skal ut ;-) Har ungene kommet ut av skallet? 0 Siter
Gjest her var det kråker Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Vi hadde kråker som kretset rundt oss noen dager... 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hva med å stå klar med hageslangen, og spyle dem når de prøver seg? 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Det er ikke noe å gjøre med. Men ta på deg rustning neste gang du skal ut ;-) Har ungene kommet ut av skallet? De har nok kommet ut av skallet forlengst ja.Nå har de falt ned på bakken. 0 Siter
petter smart Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Kjøp en utstoppet hauk og fest denne til en hatt. Det burde skremme dem fra å angripe deg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Hva med å stå klar med hageslangen, og spyle dem når de prøver seg? Har prøvd å kaste stein etter dem,men de skyr jo ikke i det hele tatt. 0 Siter
Gjest mdrej Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 He he... Mange hekser her jeg bor da.Til og med barna får gjennomgå. Var det ikke rundt huset ditt det skjedde da, ta et hint. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 ja det må være fælt å bo ved havet!!!!!!!!! - NOT! Vi har noen helvetes skjærer som tror de bor i carporten, der driter de ned bilen MIN. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Kjøp en utstoppet hauk og fest denne til en hatt. Det burde skremme dem fra å angripe deg. Synes jeg ser hele nabolaget med en sånn hatt ja. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.