Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 ja det må være fælt å bo ved havet!!!!!!!!! - NOT! Vi har noen helvetes skjærer som tror de bor i carporten, der driter de ned bilen MIN. Vi bor ikke ved havet nei. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Vi bor ikke ved havet nei. Ved søppelfyllingen? *glise* 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Ved søppelfyllingen? *glise* Nei,ikke der heller,heldigvis. Vet ikke hvorfor det er så mange av dem akkurat her jeg. Vi bor ved fjorden da,kanskje det har noe å si. 0 Siter
fresja Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Vil det si at måkene har laget reir og fått unger på hustakene? Det normale er vel at de legger reir på hauger/bakker i nærheten av sjøen. Og så flyr de voksne måkene til husene og stjeler mat, frukt og bær. 0 Siter
Soria Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 ja det må være fælt å bo ved havet!!!!!!!!! - NOT! Vi har noen helvetes skjærer som tror de bor i carporten, der driter de ned bilen MIN. Jeg bor ved sjøen og har ikke problemer med noen av sortene De skriker og styrer, men er ikke nærgående. 0 Siter
flisa Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Nei,ikke der heller,heldigvis. Vet ikke hvorfor det er så mange av dem akkurat her jeg. Vi bor ved fjorden da,kanskje det har noe å si. Fjord = hav? 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Vil det si at måkene har laget reir og fått unger på hustakene? Det normale er vel at de legger reir på hauger/bakker i nærheten av sjøen. Og så flyr de voksne måkene til husene og stjeler mat, frukt og bær. De lager reir på hustakene ja. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Fjord = hav? Nja,bor langt inn i fjorden da. Kan nok ikke kalles ved havet forde. 0 Siter
Gjest liker ikke måsen Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Da blir det dårlig med besøk herfra.he-he. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Da blir det dårlig med besøk herfra.he-he. Skal nok få has på dem skal du se,nå har kailln kommet hjem med børsa,så nå blir det andre boller.) 0 Siter
Gjest liker ikke måsen Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Skal nok få has på dem skal du se,nå har kailln kommet hjem med børsa,så nå blir det andre boller.) Ja skyt dem alle sammen. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Ja skyt dem alle sammen. Har tatt èn.Ble stillt ute nå. Kommer vel snart tilbake... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 De har nok kommet ut av skallet forlengst ja.Nå har de falt ned på bakken. Her(Trondheim) ruger de fremdeles. 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hitchcock's Fuglene som blir virkelighet? Det var den følelsen jeg hadde, skikkelig spooky! 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 Her(Trondheim) ruger de fremdeles. Hva mener du med det? Tror du meg ikke eller? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hva mener du med det? Tror du meg ikke eller? Jo da, jeg har da aldri tvilt på det du skrev ;-) Noen måser er kanskje senere enn andre ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.