Gjest ikke oppdatert Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hvorfor sitter Vinnie i fengsel? Mvh 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 fordi han har blitt lurt av faren sin til å begå øknonomisk svindel. 0 Siter
modesty Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hvorfor i all verden sender TV2 bare repriser nå?? Det er jo ikke så mange uker siden det var nye episoder..er serien ferdig nå? 0 Siter
Gjest Heksia Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hvorfor i all verden sender TV2 bare repriser nå?? Det er jo ikke så mange uker siden det var nye episoder..er serien ferdig nå? Det er vel sommerferie, ville jeg tro...(men jeg vet ikke,da) De fleste serier tar pause om sommeren. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Fordi faren hans startet et selskap eller noe i Vinnie sitt navn, og drev på med en masse svindel.... 0 Siter
Gjest gammel Home & Away fan Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Men er han ikke ute av serien da? Han er iallefall ikke med på introen. Jeg fulgte veldig med på H&A for fire fem år siden, men så har jeg hatt en laaang pause, frem til i dag;) Moro å se at det er noen igjen fra "gamledager" Men savnet Selina, Shannon, Curtis og resten av de gamle folka 0 Siter
Haleh Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hvorfor i all verden sender TV2 bare repriser nå?? Det er jo ikke så mange uker siden det var nye episoder..er serien ferdig nå? Serien er ikke ferdig. Jeg regner med at tv2 bare sender repriser nå i ferien...Like greit det da så går man ikke glipp av nye episoder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.