Gå til innhold

Home and Away

Anbefalte innlegg

Gjest ikke oppdatert
Skrevet

Hvorfor sitter Vinnie i fengsel?

Mvh

Gjest Timari
Skrevet

fordi han har blitt lurt av faren sin til å begå øknonomisk svindel.

Skrevet

Hvorfor i all verden sender TV2 bare repriser nå?? Det er jo ikke så mange uker siden det var nye episoder..er serien ferdig nå?

Gjest Heksia
Skrevet

Hvorfor i all verden sender TV2 bare repriser nå?? Det er jo ikke så mange uker siden det var nye episoder..er serien ferdig nå?

Det er vel sommerferie, ville jeg tro...(men jeg vet ikke,da)

De fleste serier tar pause om sommeren.

Bente831365380491
Skrevet

Fordi faren hans startet et selskap eller noe i Vinnie sitt navn, og drev på med en masse svindel....

Gjest gammel Home & Away fan
Skrevet

Men er han ikke ute av serien da? Han er iallefall ikke med på introen.

Jeg fulgte veldig med på H&A for fire fem år siden, men så har jeg hatt en laaang pause, frem til i dag;) Moro å se at det er noen igjen fra "gamledager"

Men savnet Selina, Shannon, Curtis og resten av de gamle folka

Skrevet

Serien er ikke ferdig.

Jeg regner med at tv2 bare sender repriser nå i ferien...Like greit det da så går man ikke glipp av nye episoder :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...