Gå til innhold

filmtips

Anbefalte innlegg

Gjest polly stiller
Skrevet

along came polly, morsom!!

Gjest Grumpy
Skrevet

Tja...Jennifer "Rachel" Aniston er jo med, det er jo severdig nok i seg selv :) (Har ikke sett filmen, riktignok)

Gjest polly stiller
Skrevet

Tja...Jennifer "Rachel" Aniston er jo med, det er jo severdig nok i seg selv :) (Har ikke sett filmen, riktignok)

Anbefaler den! :)

Skrevet

det er en helt vanlig, hjernedød "jentefilm" som noen gutter kanskje kan like, no ala how to loose a guy in 10 days...

Skrevet

det er en helt vanlig, hjernedød "jentefilm" som noen gutter kanskje kan like, no ala how to loose a guy in 10 days...

Heh, "jentefilm"? Er jo sørenmeg bare prompehumor gjennom hele filmen jo. Sambo og kameraten hans syntes det var såå morsomt, jeg og venninna mi gremtes :P

Skrevet

Heh, "jentefilm"? Er jo sørenmeg bare prompehumor gjennom hele filmen jo. Sambo og kameraten hans syntes det var såå morsomt, jeg og venninna mi gremtes :P

åja..syns det var litt "jentefilm" jeg da..var helt ålreit, men ga meg ingenting..

Gjest filmtips, takk..
Skrevet

Huff.

Kom med filmtips du, da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kom med filmtips du, da...

Lover å komme med noen til natta. Jeg tenker best på natta.

Jeg er et nattens barn. En vampyr.

Apropos vampyrer: Interview With The Vampire, er en helt grei vampyrfilm. Til tider meget god.

Jeg kommer tilbake til deg.

Gjest filmtips, takk..
Skrevet

Lover å komme med noen til natta. Jeg tenker best på natta.

Jeg er et nattens barn. En vampyr.

Apropos vampyrer: Interview With The Vampire, er en helt grei vampyrfilm. Til tider meget god.

Jeg kommer tilbake til deg.

Ok, gjør det du! Så forresten Secret window onsdag, god!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, gjør det du! Så forresten Secret window onsdag, god!

Det er mye som tyder på at jeg glemte deg.

Beklager det.

Hva slags filmer er du ute etter?

Gjest filmtips, takk..
Skrevet

Det er mye som tyder på at jeg glemte deg.

Beklager det.

Hva slags filmer er du ute etter?

Liker godt trillere+annet. Ikke tenårings-komedier..

serendipity
Skrevet

Liker godt trillere+annet. Ikke tenårings-komedier..

- "Historien om David Gale" om du ikke har sett den, knallgod!!! (thriller)

Men så er den regissert av Alan Parker også da ;-)

Ellers er jo "Reality Bites" en kjempe bra ungdomsfilm Selv om den er gammel (litt annerledes) ikke sånn higs- school/ college film.

- "Buddy"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...