Gjest Grumpy Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Tja...Jennifer "Rachel" Aniston er jo med, det er jo severdig nok i seg selv (Har ikke sett filmen, riktignok) 0 Siter
Gjest polly stiller Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Tja...Jennifer "Rachel" Aniston er jo med, det er jo severdig nok i seg selv (Har ikke sett filmen, riktignok) Anbefaler den! 0 Siter
villee Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 det er en helt vanlig, hjernedød "jentefilm" som noen gutter kanskje kan like, no ala how to loose a guy in 10 days... 0 Siter
mAd Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 det er en helt vanlig, hjernedød "jentefilm" som noen gutter kanskje kan like, no ala how to loose a guy in 10 days... Heh, "jentefilm"? Er jo sørenmeg bare prompehumor gjennom hele filmen jo. Sambo og kameraten hans syntes det var såå morsomt, jeg og venninna mi gremtes 0 Siter
villee Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Heh, "jentefilm"? Er jo sørenmeg bare prompehumor gjennom hele filmen jo. Sambo og kameraten hans syntes det var såå morsomt, jeg og venninna mi gremtes åja..syns det var litt "jentefilm" jeg da..var helt ålreit, men ga meg ingenting.. 0 Siter
Gjest filmtips, takk.. Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Huff. Kom med filmtips du, da... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Kom med filmtips du, da... Lover å komme med noen til natta. Jeg tenker best på natta. Jeg er et nattens barn. En vampyr. Apropos vampyrer: Interview With The Vampire, er en helt grei vampyrfilm. Til tider meget god. Jeg kommer tilbake til deg. 0 Siter
Gjest filmtips, takk.. Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Lover å komme med noen til natta. Jeg tenker best på natta. Jeg er et nattens barn. En vampyr. Apropos vampyrer: Interview With The Vampire, er en helt grei vampyrfilm. Til tider meget god. Jeg kommer tilbake til deg. Ok, gjør det du! Så forresten Secret window onsdag, god! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Ok, gjør det du! Så forresten Secret window onsdag, god! Det er mye som tyder på at jeg glemte deg. Beklager det. Hva slags filmer er du ute etter? 0 Siter
Gjest filmtips, takk.. Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Det er mye som tyder på at jeg glemte deg. Beklager det. Hva slags filmer er du ute etter? Liker godt trillere+annet. Ikke tenårings-komedier.. 0 Siter
serendipity Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Liker godt trillere+annet. Ikke tenårings-komedier.. - "Historien om David Gale" om du ikke har sett den, knallgod!!! (thriller) Men så er den regissert av Alan Parker også da ;-) Ellers er jo "Reality Bites" en kjempe bra ungdomsfilm Selv om den er gammel (litt annerledes) ikke sånn higs- school/ college film. - "Buddy" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.