Gå til innhold

Mobilen min er død.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Typisk det at mobiltelefonen min streiket nå i ferien.

Jeg har en nokia 3510i,de siste dagene slo den seg av hver gang jeg sendte melding og tilslutt døde den helt og vil ikke våkne igjen..

Noen som har vært borti det samme?

Har sendt den inn på garanti men må vel vente hele sommeren på å få den tilbake.

Nå har jeg ingen mobiltelefon lengre da jeg ikke får brukt simkortet mitt i andre telefoner da det er låst til den som er sendt inn.

Kanskje noen vet om det går å få åpnet simkortet?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Kondolerer! Tenkte kanskje du fikk låne en telefon du kunne putte kontantkort i???

Nokia er jo den telefonen med mest tull med. Jeg hadde også samme problemet. Min telefon ble helt død da jeg satte den i handsfreen i bilen. Jeg fikk igjen alt på garantien. Skulle ellers bare mangle med en så dyr telefon. Det er den dyreste jeg har hatt og den med mest tull med også. På den andre siden, så tålte den jo at jeg mista den i badekaret (med masse vann i).

Lykke til.

Gjest midia
Skrevet

Kondolerer! Tenkte kanskje du fikk låne en telefon du kunne putte kontantkort i???

Nokia er jo den telefonen med mest tull med. Jeg hadde også samme problemet. Min telefon ble helt død da jeg satte den i handsfreen i bilen. Jeg fikk igjen alt på garantien. Skulle ellers bare mangle med en så dyr telefon. Det er den dyreste jeg har hatt og den med mest tull med også. På den andre siden, så tålte den jo at jeg mista den i badekaret (med masse vann i).

Lykke til.

Jo jeg kan kjøpe nytt kontantkort,men da får jeg nytt nummer å tenk så dyrt det blir å sende melding til alle for å meddele at jeg har fått nytt nummer!

Det har jeg rett å slett ikke lyst til.

Fikk låne en likedan mobil et øyeblikk så jeg kunne viderekoble nummeret mitt til sambo's telefon,men det er synd at det ikke går å viderekoble sms/mms.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Jo jeg kan kjøpe nytt kontantkort,men da får jeg nytt nummer å tenk så dyrt det blir å sende melding til alle for å meddele at jeg har fått nytt nummer!

Det har jeg rett å slett ikke lyst til.

Fikk låne en likedan mobil et øyeblikk så jeg kunne viderekoble nummeret mitt til sambo's telefon,men det er synd at det ikke går å viderekoble sms/mms.

Trodde teleoperatøren kunne viderekoble nr. ditt til "lånetelefonen" din jeg.

Skrevet

Er du sikker på at det er sim-kortet ditt som er bundet til telefonen??

Og ikke telefonen som er låst til sim-kortet.

Har bare hørt om at telefonen blir låst til sim-kortet.

Gjest midia
Skrevet

Ja det må være simkortet som er bundet til telefonen.

Jeg har prøvd simkortet i 5 telefoner men får opp at jeg må sette inn rett simkort eller at kortet er låst.

Det gikk å bruke det i en annen nokia 3510i men eieren bruker telefonen selv så jeg kan ikke låne den, men lånte den tre minutter sånn at jeg fikk viderekoblet mitt telefonnummer til sambo's mobil.

Gjest midia
Skrevet

Trodde teleoperatøren kunne viderekoble nr. ditt til "lånetelefonen" din jeg.

mulig det men nå har jeg jo gjort det selv.

Da telefonen er kjøpt på narvesen med kontantkort,så får jeg ikke låne telefon av butikken heller.

Skrevet

Jeg har prøvd simkortet i 5 telefoner men får opp at jeg må sette inn rett simkort eller at kortet er låst.

Det gikk å bruke det i en annen nokia 3510i men eieren bruker telefonen selv så jeg kan ikke låne den, men lånte den tre minutter sånn at jeg fikk viderekoblet mitt telefonnummer til sambo's mobil.

Synd.

Alle "billig" telefonene jeg har hatt har vært låst til mitt sim-kort.

Dette kan helt sikkert tele-operatøren låse opp for deg, slik at du kan bruke kortet i andre telefoner.

Skrevet

Jeg er rimelig overbevist om at det er disse telefonene du har prøvd som er låst til deres simkort, simkort kan ikke låses til en telefon?

Skrevet

Jeg anbefaler forresten å ringe teleoperatøren din og spørre.

Skrevet

Jeg er rimelig overbevist om at det er disse telefonene du har prøvd som er låst til deres simkort, simkort kan ikke låses til en telefon?

Det er jeg også sikker på.

De fleste "billig" telefoner blir låst til sim-kortet.

Gjest midia
Skrevet

Jeg anbefaler forresten å ringe teleoperatøren din og spørre.

Har sendt mail til teleopperatøren.

Gjest midia
Skrevet

Vet ikke helt.

Har prøvd simkortet i en mobil jeg vet ikke er operatørlåst.

Den har vært brukt til reservetelefon før med noen andre sitt simkort.

Men mitt simkort ville ikke denne mobilen godta

mumitrollet
Skrevet

Etter et halv år kunne jeg ikke bruke tastene 1 og 7 på min 3510i. Møkkatelefon. Har fremdeles et halvt år av det dyre abbonenementet som fulgte telefonen. Det ble en dyre 300-kronerstelefon...

Skal aldri binde meg til et abbonement mer...

Gjest midia
Skrevet

Etter et halv år kunne jeg ikke bruke tastene 1 og 7 på min 3510i. Møkkatelefon. Har fremdeles et halvt år av det dyre abbonenementet som fulgte telefonen. Det ble en dyre 300-kronerstelefon...

Skal aldri binde meg til et abbonement mer...

Heldigvis ikke bundet jeg da.

Hadde problemer lenge med av på bryteren også.

Jeg ønsker meg en ny en,men den gamle kommer vel tilbake fra reperasjon eller at jeg får en ny likedan en så jeg må vel bruke den litt før jeg kjøper ny.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...