Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kvalm
Skrevet

At to ungdommer skal stå å pule vettet av hverandre foran 4000 ufrivillig publikumere visstnok for regnskogen synes jeg er vemmelig og tacky!

Det hjelper virkelig å sette fokus på det en tror på, ved å gjøre noe som tar fokuset totalt bort fra det.

Hva blir det neste? At noen har en orgie i frysedisken på Rimi med "Pul for rød kjøttdeig" som slagord?

Gjest uten signatur
Skrevet

hehe... Slik demonstrering er sysler for uintelligent ungdom. Dette med regnskogen var nok bare noe de fant på som en del av 'morsomheten'.

Gjest gomle
Skrevet

hehe... Slik demonstrering er sysler for uintelligent ungdom. Dette med regnskogen var nok bare noe de fant på som en del av 'morsomheten'.

Nei, de har visstnok en egen nettside med dette slagordet, hvor de samler inn penger til regnskogen. De har visst samlet inne mye allerede, og skal ha fått noe støtte til å starte denne siden til og med. Jmfr. Aftenposten. :-)

Gjest må få en slutt på slikt
Skrevet

Det går da ALTFOR langt!! Sykt. Og bildene pryder forsidene på avisene.. Hvordan kan de finne på slike??? Under en konsert hvor noen kanskje er mindreårige også. Skal man ikke ha noe privat lenger?

Gjest det mener du vel ikke...?
Skrevet

Det synes jeg var en genial ide :)

?

Skrevet

?

Har du hørt om ironi og humor ? :)

Men kvinnfolket måtte iallefall hatt mensen hvis de skulle demonstrere for RØD kjøttdeig.

*hirr hirr*

Skrevet

Alle som går på konsert med disse gutta vet at nok helt sikkert kommer til å bli en spesiell opplevelse.

Og for å være helt ærlig så syntes jeg det hele var utrolig morsomt. Lo hele tiden da jeg leste avisartiklene.

Gjest uten signatur
Skrevet

Nei, de har visstnok en egen nettside med dette slagordet, hvor de samler inn penger til regnskogen. De har visst samlet inne mye allerede, og skal ha fått noe støtte til å starte denne siden til og med. Jmfr. Aftenposten. :-)

De må jo miste støtte fra mange med så spesiell markedsføring da! Jeg får spytendenser bare jeg hører navnet på han Schau jeg. Kan ikke skjønne hvordan hankan ha blitt kåret til Norges mest sexy mann forresten. Æsj, for en type.

Skrevet

Det går da ALTFOR langt!! Sykt. Og bildene pryder forsidene på avisene.. Hvordan kan de finne på slike??? Under en konsert hvor noen kanskje er mindreårige også. Skal man ikke ha noe privat lenger?

Ja! Tenk hvor stor skade de stakkars barna vil ta av å se noe slikt! Nei, gi meg heller litt god, gammeldags blodig vold på dagsrevyen. Også på forsiden av avisen,da! Det sier seg selv at barn som kommer i skade for å se sladdede bilder av halvnakne mennesker på forsiden av avisen blir skadet for resten av livet. Det er jo unaturlig!

"Låt barnen kriga lugnt och snällt, så glömmer dom allt sexuellt som hotar dom från alla hald."

C.Vreeswijk

".............................."

Skrevet

De må jo miste støtte fra mange med så spesiell markedsføring da! Jeg får spytendenser bare jeg hører navnet på han Schau jeg. Kan ikke skjønne hvordan hankan ha blitt kåret til Norges mest sexy mann forresten. Æsj, for en type.

"De må jo miste støtte fra mange med så spesiell markedsføring da!"

Det er nettopp sex som ER markedsføringen deres, og som de får inn penger på.

"............................."

Gjest uten signatur
Skrevet

"De må jo miste støtte fra mange med så spesiell markedsføring da!"

Det er nettopp sex som ER markedsføringen deres, og som de får inn penger på.

"............................."

Jeg skjønte det da! Det var sex-markedsføringen jeg mente mange tok motstand fra. Og derfor ikke støttet saken. Sex er greit for å markedsføre sexrelaterte produkter, men ikke regnskog.

Skrevet

Alle som går på konsert med disse gutta vet at nok helt sikkert kommer til å bli en spesiell opplevelse.

Og for å være helt ærlig så syntes jeg det hele var utrolig morsomt. Lo hele tiden da jeg leste avisartiklene.

Vi er visst av fåtallet som syns det var morsomt...jeg smålo jeg også da jeg leste det.

Ja ja...

Skrevet

Har du hørt om ironi og humor ? :)

Men kvinnfolket måtte iallefall hatt mensen hvis de skulle demonstrere for RØD kjøttdeig.

*hirr hirr*

*GRØSS*

Har ikke særlig lyst på kjøttdeig lengre nå nei.

Gjest sandex
Skrevet

Ja! Tenk hvor stor skade de stakkars barna vil ta av å se noe slikt! Nei, gi meg heller litt god, gammeldags blodig vold på dagsrevyen. Også på forsiden av avisen,da! Det sier seg selv at barn som kommer i skade for å se sladdede bilder av halvnakne mennesker på forsiden av avisen blir skadet for resten av livet. Det er jo unaturlig!

"Låt barnen kriga lugnt och snällt, så glömmer dom allt sexuellt som hotar dom från alla hald."

C.Vreeswijk

hihi :)

Skrevet

C.Vreeswijk

he he

;)

Jeg er en annen
Skrevet

Dette er en ikke-sak. Det gjør ingenting fra eller til og jeg kan ikke se at det er noe å bruke energi på å ergre seg over.

Skrevet

Jeg skjønte det da! Det var sex-markedsføringen jeg mente mange tok motstand fra. Og derfor ikke støttet saken. Sex er greit for å markedsføre sexrelaterte produkter, men ikke regnskog.

Hvis man kaller seg idealist og samtidig nekter å ta imot penger fordi man ikke liker at det kommer fra en lovlig, om enn "snuskete" bransje, så setter jeg spørsmålstegn ved hvor idealistisk man egentlig er.

"........................"

Skrevet

Og de klager over at det var mindreårige tilstede... Hvorfor blåse det sånn opp og ha close-up bilder i avisene og vise det på tv? Nå er det jo bare ENDA flere mindreårige som får se det..

Jeg syns det var litt drøyt da, men finner ikke slike ting så støtende, og kan le av det. Men skjønner jo at andre kan finne det støtende.

Gjest uten signatur
Skrevet

Hvis man kaller seg idealist og samtidig nekter å ta imot penger fordi man ikke liker at det kommer fra en lovlig, om enn "snuskete" bransje, så setter jeg spørsmålstegn ved hvor idealistisk man egentlig er.

"........................"

Men det er jo det som er saken! Det er ikke de som GIR som er idealistiske, men de som samler inn. Så derfor gir ikke de som ikke er idealistiske hvis de blir trigget av slike ting. Og det er jo dumt av dem som ikke er idealistiske å ikke ta hensyn til det. Det er jo idealistene som ønsker pengene. Da må en smiske med og ikke irritere de som har pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...