Gå til innhold

Hvilken mobil er best?

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Ikke nokia 3510i som du ser på en tråd lengre ned.

Gjest Skal kjøpe ny
Skrevet

Ericsson 610 ;)

Er 610 bedre enn 630 og i tilfelle,hvorfor mener du det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjøpte en Nokia 7610 for et par uker siden.

Det er - til nå - den desidert beste telefonen jeg noensinne har hatt.

Batterikapasiteten er god (den har stått på 24 timer i døgnet siden torsdag eller fredag. Da har jeg ringt ca. 1-2 timer, sendt noen dusin sms, noen mms, tatt en del bilder, knotet litt med den, osv. Først nå lader jeg den opp, og da hadde den ikke engang gått helt tom for strøm).

Bildene er overraskende gode. Selv om det "bare" er 1 mp.

Den er nydelig. Selvsagt en smakssak, men jeg har aldri sett en flottere designet telefon.

Tastene er meget gode.

Den har alt.

Menysystemet er enkelt og genialt.

Etter litt over 2 ukers bruk (noe jeg selvsagt er klar over at ikke er spesielt lenge) anbefaler jeg den på det sterkeste.

Gjest the best
Skrevet

Akkurat hva jeg mente også,de lager vel ikke de nye mobilene dårligere enn de gamle.

610 er ikke bedre enn 630 nei. De er nesten helt like. Forskjellen er bare at 630 har bedre kamera, ikke noe annet. Utenom utseende da,men det er vel smak og behag...

610 er kåret til den beste telefonen :) (i alle fall for noen måneder siden)

Men da 630 kom ut ble den kåret til den beste kamera-telefonen ;)

Gjest Skal kjøpe ny
Skrevet

610 er ikke bedre enn 630 nei. De er nesten helt like. Forskjellen er bare at 630 har bedre kamera, ikke noe annet. Utenom utseende da,men det er vel smak og behag...

610 er kåret til den beste telefonen :) (i alle fall for noen måneder siden)

Men da 630 kom ut ble den kåret til den beste kamera-telefonen ;)

Da er jo 610 forbedret da,med bedre kamera:o)

Men har man ikke bruk for kameraet,så er det selvfølgelig hipp som happ.

Gjest henger litt i starten men.....
Skrevet

sony ericson z600 :))

Skrevet

Er fornøyd med min T630. Det er T610 i forbedret utgave. Den har bedre kamera og bedre display.

Skrevet

sony ericson z600 :))

Den hadde jeg og tenkt å kjøpe, forelsket meg i bilder og info jeg fant på nettet. Men da jeg kom til butikken, var den mye større og mer klumpete enn jeg hadde trodd - så jeg endte opp med T630 istedet - som er samme tlf - uten klaff :)

Skrevet

Da er jo 610 forbedret da,med bedre kamera:o)

Men har man ikke bruk for kameraet,så er det selvfølgelig hipp som happ.

Og bedre skjerm! Anbefaler T630 på det varrrrmeste.

Gjest Skal kjøpe ny
Skrevet

Og bedre skjerm! Anbefaler T630 på det varrrrmeste.

Hva er bedre med skjermen på T630 i forhold til T610?

Skrevet

Hva er bedre med skjermen på T630 i forhold til T610?

Skjermen på T610 er vanskelig å se i sollys/sterkt dagslys. Det kan justeres noe med valg av farger (såkalte themes) og kontrast, men selv om jeg er kjempefornøyd med min T610, så ville jeg absolutt gått for T630 eller Z600 om jeg skulle kjøpe ny tlf. nå. Min kjære har både T610 og Z600 (hhv. privat og jobb), og han er strålende fornøyd med Z600. Ikke at han var misfornøyd med T610 på annet enn skjermen han heller. Z600 er tykkere enn T610, men også kortere/lavere. Så det blir en smaksak. (Jeg tror T630 er ganske lik T610 i størrelse, men personlig liker jeg designen på T610 bedre av de to). Z600 og T630 er såvidt jeg har forstått identiske når det gjelder funksjoner, kun design som skiller de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...