Gå til innhold

handlet: dame tok vare fra meg etter at den gikk gjennom kassen..

Anbefalte innlegg

Gjest handlet i morges
Skrevet

.... men heldigvis så han som satt i kassen det! Frekt!! Hun tok altså en vare fra mine varer, og butikkmannen ordnet opp. Ellers er det ikke sikkert at jeg hadde merket noe.. (joda).

Gjest handlet i morges
Skrevet

hvordan reagerte dama? hehe

Hun tok varen opp av posen sin og sa at hun hadde også handlet en slik vare... Men den lå på "min" side (du vet der varene kommer ned).. Frekt.

Molly Mandy
Skrevet

Himmel!

Noen er så frekke at man finner ikke ord.

Skulle vært meg en fornøyelse å gi henne en lekse. Men man blir jo rimelig paff!

Skrevet

Ikke helt det samme, men jeg stod i kø på Tilbords her en dag. Jeg stod bak han som ble ekspedert. Så kom det ei kjerring og stilte seg like til siden for denne mannen og hadde tydelige intensjoner om å snike. Da det ble min tur, overså både jeg og hun som sto bak kassen denne dama, det var jo tross alt min tur.

Så kom det:"unnskyld, men det var nok min tur,ja!" fra dette kvinnemennesket. Noe både jeg og ekspeditøren nektet på. Det var så utrolig morsomt å se henne slenge fra seg de plastblomstene hun stod med i hånda og regelrett marsjere dypt fornærmet ut av butikken.

Hadde vært klar til å slåss jeg, så hun kunne bare prøvd seg litt mer....

c",)

Frekke folk finnes overalt.

Gjest midia
Skrevet

Hun tok varen opp av posen sin og sa at hun hadde også handlet en slik vare... Men den lå på "min" side (du vet der varene kommer ned).. Frekt.

Hadde jo bare vært nok å se på kvitteringen hennes det om hun haddde betalt for denne varen.

Skrevet

Ikke helt det samme, men jeg stod i kø på Tilbords her en dag. Jeg stod bak han som ble ekspedert. Så kom det ei kjerring og stilte seg like til siden for denne mannen og hadde tydelige intensjoner om å snike. Da det ble min tur, overså både jeg og hun som sto bak kassen denne dama, det var jo tross alt min tur.

Så kom det:"unnskyld, men det var nok min tur,ja!" fra dette kvinnemennesket. Noe både jeg og ekspeditøren nektet på. Det var så utrolig morsomt å se henne slenge fra seg de plastblomstene hun stod med i hånda og regelrett marsjere dypt fornærmet ut av butikken.

c",)

heRRRRRRRRlig! :)

Gjest agurktid?
Skrevet

Her en dag fikk jeg med meg en agurk som jeg ikke hadde handlet. Pleier ikke å stjele matvarer fra andre, så aner ikke hvordan den kom ned i posen. Skulle vel ha gått ned igjen med den, men jeg orka bare ikke. Fant den i skapet idag muggen og uspist.

Gjest lille rosinen
Skrevet

c",)

Har jobbet deltid i kiosk i mange år, og du VIL IKKE TRO hvordan voksne folk oppfører seg!!! Mange skjønner ikke køkultur i det hele tatt og sniker seg fram både her og der. Andre blir sure når vi bak disken ikke klarer å holde rede på hvem som er neste i køen når kundene står side ved side langs både tippekasser, hestekasser og varekasser. Helt håpløst...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...