Gå til innhold

Hva er det med folk som bare prater om seg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Ikke for å være frekk, men hvorfor har dere kontakt med dem da?

De har jo ikke "gjort oss noe", liksom..

Mannen er en gammel venn av samboeren min, de har kjent hverandre lenge. Han tenker ikke så mye over slikt, og synes det er hyggelig å holde kontakten med kameraten, selv om kona hans er slitsom. Men hun følger nødvendigvis med på lasset.. :-)

Mannfolk har jo dessuten ofte et annet syn på slikt enn oss overanalyserende jenter. :-)

Fortsetter under...

Gjest sorimori
Skrevet

Hm.. Av og til, etter at jeg har snakket med noen jeg ikke kjenner noe særlig, går det til min forskrekkelse opp for meg at jeg kun har svart på deres spørsmål og ikke vist interesse i den personen jeg snakket med.

Grunnen til dette er at det skjer noe inni meg når jeg skal snakke med folk jeg ikke kjenner spesielt godt. Syns jeg lider av så mild utgave av det at jeg ikke kan kalle det sosial angst, men noe som ligner er det nok.

For det er IKKE representativt for den jeg er når jeg er sammen med venner og kjente som jeg føler meg trygg sammen med. Liker generelt LITE fokus på meg.

Dette er noe jeg "øver" på. Det å klare å ha riktig fokus og være meg selv 100% i møte med nye mennesker.

Vet ikke helt om jeg er representativ for den gruppen du sikter til, men slik er det hvertfall for meg. Og jeg håper virkelig ikke jeg blir oppfattet som selvopptatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...