Gjest Pricilla Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 kanskje vi skal prøve oss på raklett,,, Hvis jeg får noen tips her. frister lite etter jeg har søkt på nettet etter oppskrifter.. Bare bacon, brokoli og skinke jo.. og ost så klart. Men hvis været holder skla vi grille flintstek med rosmarinpoteter. Hvis vi blåser i raklettten og det begynner å regne skal jeg lage nachos... Hot med masse jalapenos. 0 Siter
Gjest god middag Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 stekt kjøttdeig, spagetti m/spagettisaus Lettvint og greit ) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 I dag skal jeg ut og spise, men gårsdagens middag var nypoteter,agurksalat, kokt laksefilet og remulade. 0 Siter
tonil Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 stekt kjøttdeig, spagetti m/spagettisaus Lettvint og greit ) Det skal jeg også ha. Bare at jeg bytter ut kjøttdeigen med karbonadedeig og så har jeg salat ved siden av. God og lettvint middag. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 stekt kjøttdeig, spagetti m/spagettisaus Lettvint og greit ) Det hadde vi i går. Men den er veldig grei! Også spiser alle det. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 kanskje vi skal prøve oss på raklett,,, Hvis jeg får noen tips her. frister lite etter jeg har søkt på nettet etter oppskrifter.. Bare bacon, brokoli og skinke jo.. og ost så klart. Men hvis været holder skla vi grille flintstek med rosmarinpoteter. Hvis vi blåser i raklettten og det begynner å regne skal jeg lage nachos... Hot med masse jalapenos. Jeg har spist raclett en gang, og det var kjempegodt. Litt mye plukk, men har man tid, så er det greit. Vi hadde forskjellige kjøtttyper, kokte og stekte poteter og ris, forskjellige sauser, omtrent som fondue. Er du virkelig forberedt til tre forskjellige matretter hver dag? :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Vi skal ha selvfisket lettsaltet torsk, bacon, gulrøtter poteter og remulade, men flatbrød til. God gammeldags mat... mmmmmmmm I morra skal vi på båttur, og på hytta på ei øy, der skal vi grille, enten medbrakt kjøttmat, eller fisk, fisket på vei ut dit... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Jeg har spist raclett en gang, og det var kjempegodt. Litt mye plukk, men har man tid, så er det greit. Vi hadde forskjellige kjøtttyper, kokte og stekte poteter og ris, forskjellige sauser, omtrent som fondue. Er du virkelig forberedt til tre forskjellige matretter hver dag? :-) Har aldri spist fondue heller skjønner du... : ) Finner vanligvis frem noe i frysern dagen før, eller finner ut hva vi skla ha til middag i løpet av dagen... I dag har jeg tre "klare" retter fordi det var det jeg/vi hadde lys på.. : ) Men vi må nok i butikken. Eneste vi har her er flintstek og poteter, 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 Har aldri spist fondue heller skjønner du... : ) Finner vanligvis frem noe i frysern dagen før, eller finner ut hva vi skla ha til middag i løpet av dagen... I dag har jeg tre "klare" retter fordi det var det jeg/vi hadde lys på.. : ) Men vi må nok i butikken. Eneste vi har her er flintstek og poteter, Ok, jeg ble nesten misunnelig på hvor omfattende og effektiv du var som husmor. ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Vi skal ha selvfisket lettsaltet torsk, bacon, gulrøtter poteter og remulade, men flatbrød til. God gammeldags mat... mmmmmmmm I morra skal vi på båttur, og på hytta på ei øy, der skal vi grille, enten medbrakt kjøttmat, eller fisk, fisket på vei ut dit... Det hørtes godt ut det! *slafse* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Vi er barnefri, gutten er på avlastning å vi skal ut å spise. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 Vi er barnefri, gutten er på avlastning å vi skal ut å spise. Dere som skal ut å spise, har kommet med de beste forslagene hittil. MEN, jeg er blakk. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Lapskaus på boks og loff til. Blakk vi òg. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Plukkfisk av den lettsalta torsken fra i forgårs, med litt reker i, og nypoteter, broccoli og gulerøtter. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Grilte hamburgere... Hvordan grilter man hamburgere? *Pirke,pirke* ;o) 0 Siter
snx Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hvordan grilter man hamburgere? *Pirke,pirke* ;o) Øøøøø... Vi skal spise grillte hamburgere.. Vanskelig å forstå?? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Øøøøø... Vi skal spise grillte hamburgere.. Vanskelig å forstå?? Ingen problem i det heletatt:o) Grillte=grillede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.