Gå til innhold

Beklager spm, men hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

kanskje vi skal prøve oss på raklett,,, Hvis jeg får noen tips her. frister lite etter jeg har søkt på nettet etter oppskrifter.. Bare bacon, brokoli og skinke jo.. og ost så klart.

Men hvis været holder skla vi grille flintstek med rosmarinpoteter.

Hvis vi blåser i raklettten og det begynner å regne skal jeg lage nachos... Hot med masse jalapenos.

Gjest god middag
Skrevet

stekt kjøttdeig, spagetti m/spagettisaus

Lettvint og greit :o)

Skrevet

I dag skal jeg ut og spise, men gårsdagens middag var nypoteter,agurksalat, kokt laksefilet og remulade.

Skrevet

Det skal jeg også ha. Bare at jeg bytter ut kjøttdeigen med karbonadedeig og så har jeg salat ved siden av.

God og lettvint middag.

Molly Mandy
Skrevet

Det hadde vi i går. Men den er veldig grei! Også spiser alle det.

Molly Mandy
Skrevet

kanskje vi skal prøve oss på raklett,,, Hvis jeg får noen tips her. frister lite etter jeg har søkt på nettet etter oppskrifter.. Bare bacon, brokoli og skinke jo.. og ost så klart.

Men hvis været holder skla vi grille flintstek med rosmarinpoteter.

Hvis vi blåser i raklettten og det begynner å regne skal jeg lage nachos... Hot med masse jalapenos.

Jeg har spist raclett en gang, og det var kjempegodt. Litt mye plukk, men har man tid, så er det greit.

Vi hadde forskjellige kjøtttyper, kokte og stekte poteter og ris, forskjellige sauser, omtrent som fondue.

Er du virkelig forberedt til tre forskjellige matretter hver dag?

:-)

skorpionfisken
Skrevet

Vi skal ha selvfisket lettsaltet torsk, bacon, gulrøtter poteter og remulade, men flatbrød til. God gammeldags mat...

mmmmmmmm

I morra skal vi på båttur, og på hytta på ei øy, der skal vi grille, enten medbrakt kjøttmat, eller fisk, fisket på vei ut dit...

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg har spist raclett en gang, og det var kjempegodt. Litt mye plukk, men har man tid, så er det greit.

Vi hadde forskjellige kjøtttyper, kokte og stekte poteter og ris, forskjellige sauser, omtrent som fondue.

Er du virkelig forberedt til tre forskjellige matretter hver dag?

:-)

Har aldri spist fondue heller skjønner du... : ) Finner vanligvis frem noe i frysern dagen før, eller finner ut hva vi skla ha til middag i løpet av dagen... I dag har jeg tre "klare" retter fordi det var det jeg/vi hadde lys på.. : ) Men vi må nok i butikken. Eneste vi har her er flintstek og poteter,

Molly Mandy
Skrevet

Har aldri spist fondue heller skjønner du... : ) Finner vanligvis frem noe i frysern dagen før, eller finner ut hva vi skla ha til middag i løpet av dagen... I dag har jeg tre "klare" retter fordi det var det jeg/vi hadde lys på.. : ) Men vi må nok i butikken. Eneste vi har her er flintstek og poteter,

Ok, jeg ble nesten misunnelig på hvor omfattende og effektiv du var som husmor.

;o)

Skrevet

Vi skal ha selvfisket lettsaltet torsk, bacon, gulrøtter poteter og remulade, men flatbrød til. God gammeldags mat...

mmmmmmmm

I morra skal vi på båttur, og på hytta på ei øy, der skal vi grille, enten medbrakt kjøttmat, eller fisk, fisket på vei ut dit...

Det hørtes godt ut det!

*slafse*

Gjest midia
Skrevet

Vi er barnefri, gutten er på avlastning å vi skal ut å spise.

Molly Mandy
Skrevet

Vi er barnefri, gutten er på avlastning å vi skal ut å spise.

Dere som skal ut å spise, har kommet med de beste forslagene hittil.

MEN, jeg er blakk.

Skrevet

Lapskaus på boks og loff til.

Blakk vi òg.

Gjest LucySky
Skrevet

Plukkfisk av den lettsalta torsken fra i forgårs, med litt reker i, og nypoteter, broccoli og gulerøtter.

Skrevet

Grilte hamburgere...:)

Hvordan grilter man hamburgere?

*Pirke,pirke* ;o)

Skrevet

Hvordan grilter man hamburgere?

*Pirke,pirke* ;o)

Øøøøø...

Vi skal spise grillte hamburgere..

Vanskelig å forstå??

Skrevet

Øøøøø...

Vi skal spise grillte hamburgere..

Vanskelig å forstå??

Ingen problem i det heletatt:o)

Grillte=grillede

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...