snx Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Ingen problem i det heletatt:o) Grillte=grillede Dialekt....... 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Plukkfisk av den lettsalta torsken fra i forgårs, med litt reker i, og nypoteter, broccoli og gulerøtter. Stekt flesk? - det må det sannelig være i plukkfisk! 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Dialekt....... sånn kan vel ingen snakke vel? :-) 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hei! Vi skal ha salt torsk med poteter, grønnsaker, bacon og smør mvh 0 Siter
snx Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 sånn kan vel ingen snakke vel? :-) Heh.... PÅ jæren så!! 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Indisk! På glass!...veldig enkelt egentlig. Bruner litt opphakka kyllingfileer.. og hiver over et glass med uncle Bens "tikka Masala" Koker ris, som selvfølgelig er indisk...basmati... kjempesnadder og veldig lettvint! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Det ble MacDonalds idag... Men igår hadde vi noe vi ikke har laget før, det var kjempegodt og enkelt; og noe alle likte. Kokte båter med nypoteter, og varmet sånne terteskjell. Laget hvit saus med skinkebiter i, og hadde litt mais i sausen. Freste pinjekjerner og paprikabåter i jordnøttolje. La på tallerkenen: to terteskjell fylt med sausen m.skinke og mais, et salatblad med noen potetbåter, noen halve cherrytomater og paprika + pinjekjerner. Kjempegodt!! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 *Burp* Har akkurat spsit masse pizza. Hadde masse "småplukk" i kjølen som måtte brukes, så jeg laget en pizza med skinke, kjøttboller, bacon og masse annet snacks. Ble digg det gitt. 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Indisk! På glass!...veldig enkelt egentlig. Bruner litt opphakka kyllingfileer.. og hiver over et glass med uncle Bens "tikka Masala" Koker ris, som selvfølgelig er indisk...basmati... kjempesnadder og veldig lettvint! Vet du hva som er godt tilbehør til tikka masala? Youghurt naturelle med revet agurk. Og nan-brød. Det må du prøve! 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Jeg hadde gulrøtter i skiver og strimlet løk, stekt, blandet med rømme og tomatpuré slik at det får en fin oransje farge. Kokt opp. Servert med ris. Spiste dette før med biffstrimler i stedet for gulrøtter, men måtte endre på det da jeg ble veggis Den "sausen" av rømme og tomatpuré syns jeg er kjempegod. 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Heh.... PÅ jæren så!! I stavanger og... eller "grillde". Varierer litt tror jeg 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Heh.... PÅ jæren så!! Og til hamburgere sier dere hamburgere? 0 Siter
Gjest også fra jæren Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Og til hamburgere sier dere hamburgere? Hamburgere eller hammassår. 0 Siter
andungen Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Idag ble det bare hjemmelaga hamburgere på oss.. 0 Siter
vin Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Her er det feber og forskjølelse,så vi ville ha noe lett i dag. Kokte opp nudler ,hadde oppi kylling og mais. En slags enkel kyllingsuppe ;o) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 sånn kan vel ingen snakke vel? :-) Og nord-norge!! Tilsammen utgjør det en ganske så stor del av landet... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.