Gå til innhold

Selvbruningskrem

Gjest gir opp denne sommeren :(

Anbefalte innlegg

Gjest gir opp denne sommeren :(
Skrevet

*usj* Ser ikke ut at jeg skal bli naturlig brun denne sommeren :(

Og jeg skal snart i bryllup..

Må nok ty til selvbruningskrem..

Noen som har prøvd det,som kan gi meg noen tips om gode kremer, påføringstips??

Har aldri prøvd det før jeg, utenom den gang jeg trodde det var en håndkrem som sto på bordet hos søster mi, og tok en god dæsj på hender og resten i fleisen... *lol*

Gjest tjohooo
Skrevet

St. Tropez og Fake Bake.

Dyrt, men et helt nytt selvbruningssystem som funker utmerket.

Eller du kan prøve å bli sprayet på salong.

Skrevet

sørg for å peele huden din godt først, deretter smører du den inn med fuktighetslotion. Bruk en selvbruningskrem som er god. Jeg anbefaler ST.Tropez som den beste, men Christian Dior er også brukbar. Ellers er jo det mulig å ta en tur til en salong som utfører air-brush tanning. Da sprayer de deg brun. Da får du en jevn farge som sitter en god stund.

Gjest papirtiger
Skrevet

De merkene som personene under meg nevner, er bra..men et litt billigere alternativ er BodyShops Fake it :)

Gjest takke meg til selvbruningskrem/spray
Skrevet

sørg for å peele huden din godt først, deretter smører du den inn med fuktighetslotion. Bruk en selvbruningskrem som er god. Jeg anbefaler ST.Tropez som den beste, men Christian Dior er også brukbar. Ellers er jo det mulig å ta en tur til en salong som utfører air-brush tanning. Da sprayer de deg brun. Da får du en jevn farge som sitter en god stund.

"Sitter en god stund" skriver du, det kommer jo an på hvilken hud-type du har, .... er du riktig uheldig går denne brunfargen av etter kun noen få dager.

Nei takke meg til selvbruningskremer da. Her på jobb idag er det ei som har brukt Decleor (?) sin, hun er såååååå fin brun :o)

Jeg bruker Nivea-sprayen jeg, er fornøyd med den :o)

Prøvde forresten PizBuin sitt selvbruningsskum, ALDRI mer !!

Klødde noe enormt, ikke blei jeg fin brun heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...