Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte går dere ut og spiser? Er det fin restaurant eller en billigere restaurant med feks pasta til 100kr?

Bare lurer litt :)

Skrevet

vel.. i år har jeg vært ute og spist to ganger (bortsett fra burger king etc). En gang på en tyrkisk på grünerløkka, men gikk med tante og onkel, så de betalte. Andre gang var på Koskos i oslo, og det ble 200 kr + 56 for øl. Gikk med en hel gjeng som sa det skulle bli 100 kr, og 30 for øl. Men der vi skulle (resepten) drev de å pusset opp, så vi måtte gå et annet sted. hadde jeg visst det ble så dyrt hadde jeg ikke gått. Men... student, jeg.. så derfor.

Dessuten liker jeg ikke restauranter. Liker heller ikke å spise i store selskaper. (har vel noe med sosial angst å gjøre)

Gjest sussilei
Skrevet

Kanskje en gang i måneden i snitt. Ikke på kjempefine restauranter, men på OK steder. Dinner i Oslo er favoritten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det hender ofte at det blir burgere og kebab ute, men jeg går ut ifra at du snakker om litt bedre mat enn som så.

Det skjer ikke så ofte, men når jeg er "ute" skikkelig for å spise, så blir det forholdsvis fine restauranter hvor det koster 1500-2000 kroner for 2 personer, inklusive drikke.

Men for denne summen får man jo en helkveld, og deler man det på 2 personer blir det jo faktisk ikke så mye verre enn en bytur med gutta.

serendipity
Skrevet

Et par ganger i måneden. Da snakker jeg om en bedre lunsj (ikke et rundstykke og en kopp kaffe ;-). eller en bedre middag på en fin/middels fin restaurant.

Skrevet

Et par ganger i uka og da går vi steder hvor middagen koster rundt 70 kr.

Gjest vil oftere..
Skrevet

Sjelden.. ikke en gang i året en gang. Henter 2-4 ganger i året pizza/kinamat (lunsjmeny, billig). Går vi ut går det vel med ca. 250 per person (2 voksne).

Skrevet

Vi spiser ute i snitt 3 dager i uka, tenker jeg. Ikke veldig dyre og flotte restauranter, men steder der det koster 100-150 kroner for en hovedrett er vanlig, som oftest på de restaurantene som ligger like ved her vi bor. McDonalds besøker vi også innimellom, men det går noen uker mellom hver gang.

Vi har et matbudsjett som ikke ligner grisen, ja. ;-)

Skrevet

Vi spiser ute i snitt 3 dager i uka, tenker jeg. Ikke veldig dyre og flotte restauranter, men steder der det koster 100-150 kroner for en hovedrett er vanlig, som oftest på de restaurantene som ligger like ved her vi bor. McDonalds besøker vi også innimellom, men det går noen uker mellom hver gang.

Vi har et matbudsjett som ikke ligner grisen, ja. ;-)

Da snakker jeg om middager for hele familien på to voksne og to barn. Det hender selvsagt at vi voksne går ut alene og spiser. Da velger vi finere restauranter.

Skrevet

Tre til fire ganger i uka. Noen ganger enkelt, andre ganger fint og med vin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...