Gjest Bare spør jeg Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Sett at du var gift. Sexlivet er dårlig, den ene parten er mer seksuell enn den andre. Dersom du var den som hadde problem med å gi partneren din det han/hun trengte (sex). Og det ikke var en annen utvei. Du elsker partneren din over alt på jord. Ville du ha latt partneren ha en elsker, og til kun det formålet, for at du kunne beholde han/henne? Forutsatt at det er en sæskilt enighet om dette da. 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Ja, jeg ville det. Forutsatt at det kun var snakk om overfladisk sex. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 He, he, ja den var god. Med fare for at han forlot meg, jo jeg kunne kanskje det. Jeg hadde nok iallefall unnet ham såpass. Men spørsmålet er om det er noe feil i ekteskapet eller om det er kjærlighet som gjør at jeg hadde aksepterer slikt. Mvh 0 Siter
Gjest har du sex i hypofysen Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hva mener du med hypofyse? (indresekretorisk kjertel?) 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hypotese og hypofyse er to veldig forskjellige ting, kan være greit å vite forskjellen når man først snakker om det... 0 Siter
Gjest Bare spør jeg Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 var det jeg egentlig mente...gikk litt fort i svingene her, hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.