Gå til innhold

Leiebil i 8 dager

Anbefalte innlegg

Gjest LilleVert
Skrevet

Hei, noen som har peiling på hvor mye sånn ca det vil koste å leie en bil i 8 dager?

Har fått forespørsel fra noen italienske venner som har tenkt å ta en norgesferie.

Ser for meg at de vil ha en ny bil av god standard, men det trenger ikke å være noen luksusbil. De skal vel ha den fra/til Oslo.

Kan noen fortelle meg hva noe slikt ville koste?

Jeg har mildt sagt ikke peiling på dette...hadde derfor satt pris på litt hjelp :)

Skrevet

De bør leie fra Rent-A-Wreck, som har flere utleiesteder i landet. De er mye rimeligere, fordi bilene ikke er av de dyreste (men helt ok). Jeg har vært veldig fornøyd når jeg har leid bil der.

Skrevet

De bør leie fra Rent-A-Wreck, som har flere utleiesteder i landet. De er mye rimeligere, fordi bilene ikke er av de dyreste (men helt ok). Jeg har vært veldig fornøyd når jeg har leid bil der.

Er Rent-a-wreckbilene helt ok?

De jeg har sett har virkelig sett ut som vrak.

Ville ikke anbefalt noe sånt, med mindre de omtrent ikke har penger å bruke i det hele tatt. Og da hadde de vel ikke reist hit, hvor alt er dyrt?

Skrevet

Ville ikke anbefalt noe sånt, med mindre de omtrent ikke har penger å bruke i det hele tatt. Og da hadde de vel ikke reist hit, hvor alt er dyrt?

De er bare stygge utenpå, er fullt brukbare. Jeg har aldri opplevd noe tull med de.

Skrevet

De er bare stygge utenpå, er fullt brukbare. Jeg har aldri opplevd noe tull med de.

Ok, så lenge det bare er utenpå, så.

Det er jo det indre som teller ;)

Jeg har ikke erfaring med dem selv, har altså bare sett dem. Men hvis en ikke trenger å være redd for at den skal bryte sammen rundt neste sving, så kan det jo være mer ok enn jeg fordommsfullt tror.?

Gjest LilleVert
Skrevet

Rent-A-Wreck er nok ganske uaktuelt i dette tilfellet :) Ellers takk for hjelpen...

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg har leid fra Rent A Weck, og da røk girkassa første dagen. Ikke noe jeg ville basere meg på for en hel ferie.

Oslo Bilutleie, Hertz, AVIS, Budget - du får bare ta runden og høre med dem.

Skrevet

De store internasjonale (Hertz, Avis osv) er som regel dyre, men sjekk for sikkerhets skyld, det kan være sommertilbud.

Ellers anbefaler jeg å sjekke bilforretninger, og bilverksted, mange av dem leier ut helt akseptable, nyere biler uten at det koster skjorta.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...