Gå til innhold

BH - kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Problemet er at jeg har smale og skrå skuldre, så stroppene glir hele tiden ned. Irriterende og plagsomt.

Må nok helst ha noen ganske brede bånd over skuldrene.

Normal størrelse på bryster og trekker mye rundt ryggen.

Noen som har noen forslag til merke? Gjerne om de har noe på Lindex, Cubus, KappAhl. Dit er det lett å komme. Eller på postordre.

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med BH'er der du kan krysse stroppene bak?

mvh

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk en BH på KappAhl i dag, og den var smal mellom stroppene. Men det var kanskje bare den modellen, for jeg har kjøpt BH der før som ikke har vært særlig smal (og som var dårlig)

Skrevet

La Lina på st. haugen og arabelle på egertorvet er veldig bra. God service, hyggelige folk - og ikke avskrekkende priser!

Stropper som sklir ned, er som regel når omkrets er for stor..(som skal være myye mindre enn man tror!)

Jeg fikk ny kropp etter å ha fått "ordentlig" bh..Ikke lengere en diger pupp på magen, men top pupper og en livvidde!! (så fem kg mindre ut..)

Annonse

Gjest uten signatur
Skrevet

La Lina på st. haugen og arabelle på egertorvet er veldig bra. God service, hyggelige folk - og ikke avskrekkende priser!

Stropper som sklir ned, er som regel når omkrets er for stor..(som skal være myye mindre enn man tror!)

Jeg fikk ny kropp etter å ha fått "ordentlig" bh..Ikke lengere en diger pupp på magen, men top pupper og en livvidde!! (så fem kg mindre ut..)

'Omkretsen er for stor'; mener du under puppene da eller! Kan det ha noe å si for om stroppene glir ned da? Eller mener du at stroppene må strammes skikkelig over skuldrene? Det synes jeg blir så ubehagelig å gå med.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Vet ikke hvordan det er med deg, men VELDIG mange har ikke peiling på hvilken størrelse de bør bruke i BH.

Jeg har så lenge jeg kan huske vært ganske så fornøyd med 80A og B, men ble målt i en relativt dyr undertøysforretning og fortalt at jeg bør bruke 65 eller 70A. Så feil kan man ta :-)

Bare et lite tips. Mål hvor mange cm du er i omkrets like under puppene. Er du rundt 80 cm skal du ha en str 80. Jeg var da tydeligvis rundt 65 jeg da... Og det finnes nesten ikke på voksenavdelinger... :-(

Jeg har forresten også opplevd at stroppene på enkelte BH'er sklir ned.

Skrevet

'Omkretsen er for stor'; mener du under puppene da eller! Kan det ha noe å si for om stroppene glir ned da? Eller mener du at stroppene må strammes skikkelig over skuldrene? Det synes jeg blir så ubehagelig å gå med.

Mener omkretsen under puppene. Nå som jeg har fått riktig bh, kan stroppene over skuldrene være nesten løse... (gikk fra 80 til 70..) Og stroppene detter ikke ned! Puppene er mye finere også, men det er stramt altså! (blir bedre etterhvert når de er brukt litt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...