Gå til innhold

noen som trener

Anbefalte innlegg

Gjest hos elixia?
Skrevet

#Er du fornøyd med elixia?

#Hvordan fungerer barnepassopplegget?

#Hva koster det å trene der?

På forhånd takk for svar!

Skrevet

Jeg trener hos Elixia...

Jeg betaler 490 kr i mnd, men da har jeg ikke bundet meg for ett år. Gjør jeg det koster det 390 kr.

Er strålende fornøyd. Mitt senter har kjempebra timeplan for gruppetimer, flinke instruktører som setter opp program for deg, og god plass, nytt utstyr og en garderobe man får lyst til å dusje i.

Barnepassopplegget på senteret der jeg går... Tja... man kommer med ungen, leverer den på lekerommet, og henter den når man er ferdig å trene. Åpningstidene på barnepasset er ikke like lenge som på senteret, så man må passe på å trene til tider de har åpent. Men jeg har aldri brukt det, for jeg har ingen barn.

tigertrollet
Skrevet

Jeg trener der og er fornøyd:-)

Godt utvalg, mange tillegstjenester tilgjengelig (hudpleie, fotpleie, massasje, kostveileder, personlig trener mm).

Har ikke barn, så barnepassen kan jeg ikke kommentere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...