Gjest trenger råd om kosthold Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Jeg har lyst å gå til en riktig ernæringsspesialist for å få satt opp riktig diett for meg. Jeg er overvektig, men tror også at jeg kan bli kvitt noen helseplager med å bli mer bevist kostholdet. Jeg vil finne noen å diskutere med, og finne frem til det som er riktig for meg som individ. Noen som vet hvordan jeg går frem? Jeg har ikke lyst å innvie venner eller øvrig omgangskrets i disse planene, vil holde dette for meg selv for å slippe unna alle de gode rådene. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Kontakt en ernæringsfysiolog eller kostveileder. Det har jeg gjort med god erfaring:-) 0 Siter
Gjest trenger råd om kosthold Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Kontakt en ernæringsfysiolog eller kostveileder. Det har jeg gjort med god erfaring:-) Ja men det er det jeg lurer på hvor jeg finner. Er det noen som jeg kan bestille time hos? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Ja men det er det jeg lurer på hvor jeg finner. Er det noen som jeg kan bestille time hos? Her for eksempel: http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jsessionid=apWpYj1Go747?firma=Bransje%3A%22Kostholdskonsulenter%22+&sort=1&mode=&linje=1&drill=&tel=&spraak=1&navSort=1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.