Gå til innhold

Ernæringsekspert

Gjest trenger råd om kosthold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å gå til en riktig ernæringsspesialist for å få satt opp riktig diett for meg. Jeg er overvektig, men tror også at jeg kan bli kvitt noen helseplager med å bli mer bevist kostholdet. Jeg vil finne noen å diskutere med, og finne frem til det som er riktig for meg som individ. Noen som vet hvordan jeg går frem? Jeg har ikke lyst å innvie venner eller øvrig omgangskrets i disse planene, vil holde dette for meg selv for å slippe unna alle de gode rådene.

tigertrollet
Skrevet

Kontakt en ernæringsfysiolog eller kostveileder. Det har jeg gjort med god erfaring:-)

Skrevet

Kontakt en ernæringsfysiolog eller kostveileder. Det har jeg gjort med god erfaring:-)

Ja men det er det jeg lurer på hvor jeg finner. Er det noen som jeg kan bestille time hos?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...