Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Har kjøpt en iPod mini og er totalt hektet. Sinnsykt bra lyd og design:-))

Men...hvordan får jeg musikken fra kazaa lite over til iTunes?

Prøvde meg på en variant med å importere i iTunes, men det fikk jeg ikke helt til..

Må jeg konfigurere begge programmene?

På forhånd tuuusen takk! *neier pent*

Skrevet

Finn ut hvor på disken Kazaa lagrer mp3-filene du laster ned, og så ber du iTunes se etter filer der.

tigertrollet
Skrevet

Finn ut hvor på disken Kazaa lagrer mp3-filene du laster ned, og så ber du iTunes se etter filer der.

Skal prøve å finne ut av det. Takk for hjelpen. Jeg roper høyt og skjærende om jeg ikke får det til og har flere spørsmål til deg;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal prøve å finne ut av det. Takk for hjelpen. Jeg roper høyt og skjærende om jeg ikke får det til og har flere spørsmål til deg;-)

Kvinnfolk, altså. Det der har du nemlig blitt fortalt tidligere også, men noen fulgte åpenbart ikke med i timen.

*Snurt*

tigertrollet
Skrevet

Kvinnfolk, altså. Det der har du nemlig blitt fortalt tidligere også, men noen fulgte åpenbart ikke med i timen.

*Snurt*

Næhæ?! Har jeg? Men isåfall så har jeg tydeligvis ikke forstått det for nå fikk jeg det litt til. Og med "litt" mener jeg at jeg klarte å hente opp noen sanger fra en "shared folder".

Jeg trodde jeg fikk tips i går om å eksportere fra kazaa lite -altså be den om å lagre i iTunes.. Men det er vel ingen som har gitt meg et slikt råd vel? *ser seg rundt* For det som skjedde var at i kazaa lite'en har jeg nå alt fra iTunes, men ingenting er eksportert...altså jeg har importert på et eller annet mirakuløst vis. Fuck alt. Forest, Kazaa lite og Pilsens venner.

Skjønner?? :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Næhæ?! Har jeg? Men isåfall så har jeg tydeligvis ikke forstått det for nå fikk jeg det litt til. Og med "litt" mener jeg at jeg klarte å hente opp noen sanger fra en "shared folder".

Jeg trodde jeg fikk tips i går om å eksportere fra kazaa lite -altså be den om å lagre i iTunes.. Men det er vel ingen som har gitt meg et slikt råd vel? *ser seg rundt* For det som skjedde var at i kazaa lite'en har jeg nå alt fra iTunes, men ingenting er eksportert...altså jeg har importert på et eller annet mirakuløst vis. Fuck alt. Forest, Kazaa lite og Pilsens venner.

Skjønner?? :-)

Nei, det der skjønte jeg ingenting av! :)

Men det kan kanskje forklares med at jeg om to sekunder skal innta senga mi, og sove som et helvete fram til i morgen tidlig!

Natta! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...