Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så har det nå gått 365 dager siden vi spente satt på ICBF sitt kontor i Bogota og lengtet etter å treffe vår lille engel for første gang! Husker hvor spente og nervøse vi var og så veldig uerfarne også!

Det har vært et fantastisk år. vi gleder oss til mange mange flere år sammen med vårt vidunder!

Hilsen en lykkelig som er ferdig med

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Skal si tiden flyr! Jeg synes ikke det er lenge siden dere var i Colombia:-) Men det er sånn når en har fått barn. Tiden flyr raskere enn før, synes ihvertfall jeg.

Minnene strømmer på når tiden nærmer seg for 1 år, 2 år og så videre siden en endelig ble foreldre. Jeg mimrer alltid når det nærmer seg september, for det var da det skjedde for oss for snart tre år siden!

Kos dere med den fine prinsen i årene fremover! Bruk tiden for den går såååååå fort!

God sommer fra

Skal si tiden flyr! Jeg synes ikke det er lenge siden dere var i Colombia:-) Men det er sånn når en har fått barn. Tiden flyr raskere enn før, synes ihvertfall jeg.

Minnene strømmer på når tiden nærmer seg for 1 år, 2 år og så videre siden en endelig ble foreldre. Jeg mimrer alltid når det nærmer seg september, for det var da det skjedde for oss for snart tre år siden!

Kos dere med den fine prinsen i årene fremover! Bruk tiden for den går såååååå fort!

God sommer fra

Jeg er helt enig at tiden flyr raskere enn før! Når man ventet så gikk tiden så uendelig tregt,, nå spinner tiden avgårde!!

God sommer til dere også!

Colombiamamma

Gratulerer med 1 års jubileum!!

Er enig i at det føles som tiden går fortere når man har barn.

Det er helt rart å tenke på..... På samme måten som tiden flyr fort følels det likevel som vi har hatt jenta vår for altid.

:-)

Kos dere i sommervarmen på Romerike idag. Håper du kan gå tidlig hjem fra jobb :-)

Vi mailes/ snakkes

Klem fra

Gratulere så mye med etårsdagen. Tiden flyr med små barn i huset.

Ps dere fikk engelen deres på vår bryllupsdag (c: som forøvrig er 9 år (c:

Riktig god sommer til alle tre!

Stor sommerklem fra

Gratulerer så masse med bryllupsdagen deres!! Lett å huske nå for oss,, siden vi også hadde den største dagen i våres liv akkurat på denne dagen!

Ha en god sommer og hils dine!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...