Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet internettadressen til Fame Foto?? Jeg prøde meg frem med www.famefoto.no og det gikk ikke... og famefoto.com er det heller ikke....

Noen som har erfaring med å ta bilder derfra??

Skrevet

www.fame.no

Enkelt og greit :)

Vi har nettopp tatt familiebilder, men har ikke sett dem ennå. Selve fotograferingen var kjempemoro og gikk greit selv for vår stae 5-åring som har bestemt seg for at fotografer er skumle...

Skrevet

www.fame.no

Enkelt og greit :)

Vi har nettopp tatt familiebilder, men har ikke sett dem ennå. Selve fotograferingen var kjempemoro og gikk greit selv for vår stae 5-åring som har bestemt seg for at fotografer er skumle...

Har dere fått det tilbudet til 500,- for ett bilde med ramme?? jeg lurer også på om man da får CD med de andre bildene de har tatt?? For de tar vel en 70-80 bilder forstod jeg !!

Skrevet

Har dere fått det tilbudet til 500,- for ett bilde med ramme?? jeg lurer også på om man da får CD med de andre bildene de har tatt?? For de tar vel en 70-80 bilder forstod jeg !!

Nei vi hadde gratis fotografering. Bildene må vi kjøpe etterpå.

Men nei - du får ikke cd med resten av bildene. Det er jo bilder de selger, så da gir de selvfølgelig ikke ut dem gratis.

Skrevet

Nei vi hadde gratis fotografering. Bildene må vi kjøpe etterpå.

Men nei - du får ikke cd med resten av bildene. Det er jo bilder de selger, så da gir de selvfølgelig ikke ut dem gratis.

Grunnen til at jeg spurte var fordi ei på jobben fikk CD med bildene etterpå!!

Og det tenkte jeg jo ville ha vært supert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...