nedtelling Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Er det noen som vet internettadressen til Fame Foto?? Jeg prøde meg frem med www.famefoto.no og det gikk ikke... og famefoto.com er det heller ikke.... Noen som har erfaring med å ta bilder derfra?? 0 Siter
Nikki Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 www.fame.no Enkelt og greit Vi har nettopp tatt familiebilder, men har ikke sett dem ennå. Selve fotograferingen var kjempemoro og gikk greit selv for vår stae 5-åring som har bestemt seg for at fotografer er skumle... 0 Siter
nedtelling Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Skrevet 8. juli 2004 www.fame.no Enkelt og greit Vi har nettopp tatt familiebilder, men har ikke sett dem ennå. Selve fotograferingen var kjempemoro og gikk greit selv for vår stae 5-åring som har bestemt seg for at fotografer er skumle... Har dere fått det tilbudet til 500,- for ett bilde med ramme?? jeg lurer også på om man da får CD med de andre bildene de har tatt?? For de tar vel en 70-80 bilder forstod jeg !! 0 Siter
Nikki Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Har dere fått det tilbudet til 500,- for ett bilde med ramme?? jeg lurer også på om man da får CD med de andre bildene de har tatt?? For de tar vel en 70-80 bilder forstod jeg !! Nei vi hadde gratis fotografering. Bildene må vi kjøpe etterpå. Men nei - du får ikke cd med resten av bildene. Det er jo bilder de selger, så da gir de selvfølgelig ikke ut dem gratis. 0 Siter
nedtelling Skrevet 8. juli 2004 Forfatter Skrevet 8. juli 2004 Nei vi hadde gratis fotografering. Bildene må vi kjøpe etterpå. Men nei - du får ikke cd med resten av bildene. Det er jo bilder de selger, så da gir de selvfølgelig ikke ut dem gratis. Grunnen til at jeg spurte var fordi ei på jobben fikk CD med bildene etterpå!! Og det tenkte jeg jo ville ha vært supert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.