Gjest epletre Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Naa er jeg endelig paa flyplassen i London, paa vei hjem til Norge!!! Gleder meg saann til aa komme meg hjem om 8 timer!:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Velkommen hjem igjen!! Tenker det vil bli bra å være i Norge igjen nå, ja. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Velkommen hjem igjen!! Tenker det vil bli bra å være i Norge igjen nå, ja. Jo takk! Det er herlig! Skal ut på byn nå:0) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Velkommen tilbake til gamlelandet ;-) Tusen takk:0) Det er herlig!! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Det første du gjør når du er hjemme er å sende meg en melding på norsk. Nå er jeg i ferd med å bli gal her!*L* 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Det første du gjør når du er hjemme er å sende meg en melding på norsk. Nå er jeg i ferd med å bli gal her!*L* Sliter litt med å skrive helt på norsk nå.. glemmer meg ut av og til! Men nå er jeg hjemme. Se hva jeg kan gjøre: æøå! Endelig;-) Ha en kjempefin helg Pappa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.