Gå til innhold

Camping i Belgia/Nederland

Anbefalte innlegg

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Er det noen som har vært på camping i Belgia/Nederland? Og kan det anbefales?

Gjest Campingturisten
Skrevet

For noen år siden var vi på campingtur i disse landene i 2 uker og sov i telt hele tiden. Vi hadde en kjempetur og bodde stort sett på fine campingplasser. Vi hadde bestillt noen brosjyrer via nettet med oversikt over campingplasser og vi planla stort sett fra dag til dag hvor vi skulle kjøre og hva vi skulle se. Belgia var forresten et land som vi ikke visste så mye om på forhånd, men ble positivt overrasket. Jeg drar gjerne på campingtur dit flere ganger.

Skrevet

For mange år siden bodde jeg i Nederland, og min daværende kjæreste og jeg dro på campingtur med telt til Belgia og Frankrike. Vi bodde på noen flotte campingplasser i Belgia. Den ene i Ardennene - husker ikke hvor, og den andre i Knokke.

Tror stort sett standarden er lignende som i Norge - det var i hvertfall mitt inntrykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...