Gå til innhold

Skjønner ikke dette....

Anbefalte innlegg

Gjest svømmeguri
Skrevet

Jeg har nylig vært 2 uker på Gran Canaria. Det var nesten uutholdelig varmt der med 37 grader i skyggen, og vi måtte stort sett holde oss enten i skyggen (varmt der også) eller i vannet. Jeg svømte mye, men det var mest lek og morro med min sønn. Jeg spiste is og sjokolade hver dag, samt ganske mye til middag, og lesset innpå med de deilige baguettene de har i butikken til frokost, lunsj og kvelds. Jeg drakk flere liter vann hver dag, det måtte man for ikke å bli slapp.

Så kommer jeg hjem og ser til min overraskelse at jeg har gått ned 4 kilo...? Har jeg svettet av meg fettet eller?? Gledelig var det jo selvsagt:)

Skrevet

Har opplevd det samme etter tur til utlandet.

Du har nok svettet bort fett ja. Har ingen annen forklaring.

Kan vel umulig være 4 kilo væsketap.

Skrevet

Tja...svømt mye, og lek og moro. Det kalles "mosjon", og forbrenner kalorier :-)

"......................"

Gjest svømmeguri
Skrevet

Tja...svømt mye, og lek og moro. Det kalles "mosjon", og forbrenner kalorier :-)

"......................"

I så fall var det gøy mosjon, vi hadde det kjempemorsomt, og han lærte mammaen sin "bombe" i vannet:)

Neste gang jeg trenger vektreduksjon stikker jeg til syden igjen:)

Jeg veier for lite nå, 53 kilo, mot 57 før avreisen.

Skrevet

I så fall var det gøy mosjon, vi hadde det kjempemorsomt, og han lærte mammaen sin "bombe" i vannet:)

Neste gang jeg trenger vektreduksjon stikker jeg til syden igjen:)

Jeg veier for lite nå, 53 kilo, mot 57 før avreisen.

Den mosjonen som er morsom er jo den beste, da man slipper å tvinge seg gjennom den :-)

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...