Gå til innhold

For 2 år siden .......

Anbefalte innlegg

..... var vi ventende "på overtid" med vår adopsjosnssøknad i Kina

..... var vi så uendelig klare for å bli mamma og pappa

..... var vi så spente på hvem det var vi hadde ventet på i over 2 år

..... var vi på ferie i Sverige

---------

Den 8/7-02 kl. 14.35; Plutselig kom Storken. Den hadde funnet oss, selv om vi ikke var hjemme! Den hadde fløyet over mange av verdens kontinenter og hav - over mange tusen kilometer. Den kom med budskapet vi hadde ventet så lenge på. Budskapet som skulle forandre våre liv ... fra barnløs til foreldre ...... Det ble ei jente!

..... plutselig var vi blitt foreldre

..... plutselig var ferie og Sverige helt uviktig

..... plutselig ble 1 ukes ferie avsluttet etter 1,5 dag --> vi måtte jo hjem til postkassa for å vente på bildene :o)

---------

I dag har virkelig vært en dag til ettertanke. En dag i dyp takknemlighet over at LilleLan ble vår. Og i dyp takknemlighet til magemammaen som gav henne livet to ganger; først ved å føde henne til verden - og så ved å legge henne på et sted hvor hun visste at hun ville bli funnet og tatt vare på.

Ofte tenker jeg på henne - den andre kvinnen - for en styrke hun har utvist. Jeg skulle ha gitt mye for å fått møtt henne - fått vist henne for ei flott jente vi har - klemt henne.

I dag er en dag til ettertanke - litt mer enn de andre dagene i året.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152393-for-2-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter også med mange av de samme tankene som det om dagen, forr i morgen er kl. 07.30 er det to år siden vi ble vekket av den store Telefonen som kunne fortelle at vi hadde fått verdens flotteste lillesøster.

Tiden flyr utrolig raske, det er utrolig at det allerede har gått to år; skjøn det føles jo samtidig ut som barna våre har vært hos oss bestandig, ikke sant?

Ta vare pa minnene, om denne spesielle dagen, det gjør hverfall vi:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152393-for-2-%C3%A5r-siden/#findComment-973593
Del på andre sider

Hei!

Du skriver bare helt nydelig! Så mange fine tanker, få fine ord!

Jeg begynner nå for alvor å glede meg til denne fantastiske fødselen, barselen og det nye livet vi har i vente!

Papirene våre er jo sendt til Kina nå - og kanskje er også barna våre allerede født! Det har jeg tenkt på ei stund! Det er underlig dette her!!! Herlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152393-for-2-%C3%A5r-siden/#findComment-974173
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...