Gjest amatørvideo Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Hvor får man transformert videoer fra USA (VHS - NTSC format) til det formatet vi bruker i Norge? Noen skal sende meg en privat video av familien, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få sett den. 0 Siter
Sør Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Hei, Jeg tippe det er rimelig dyrt å få den "oversatt" fra NTSC til PAL. Dog finnes det noen videospillere som faktisk gjør dette selv - kanskje er det billigere å kjøpe en slik! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest amatørvideo Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hei, Jeg tippe det er rimelig dyrt å få den "oversatt" fra NTSC til PAL. Dog finnes det noen videospillere som faktisk gjør dette selv - kanskje er det billigere å kjøpe en slik! Med vennlig hilsen Er du sikker på at de "oversetter" videoen selv? Eller mener du bare de videoene som kan spille begge typer kassetter? For det vet har jeg hørt at finnes. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Mange nyere videospillere spiller jo begge formatene. Imidlertid koster det en del å få noen "profesjonelle" til å konvertere filmen. Og resultatet blir heller ikke særlig bra. ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.