Gjest strever Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Hei! Mottar rehabiliteringspenger. Er under 26 år. Har jeg da krav på 2,4 x grunnbeløpet? 0 Siter
Gjest Scroll Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Går ut ifra at du mener ung ufør. Og nei du har ikke automatisk krav på det fordi du er ung. Det er svært strenge regler for hvem som får dette tillegget. 0 Siter
Gjest strever Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Går ut ifra at du mener ung ufør. Og nei du har ikke automatisk krav på det fordi du er ung. Det er svært strenge regler for hvem som får dette tillegget. Ja.. Jeg har ikke hatt"tid" nok til å ha hatt noen særlig inntekt, så får følgelig svært lite pr. mnd. Fikk bare oppgitt en sum som var grunnlaget. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Ja.. Jeg har ikke hatt"tid" nok til å ha hatt noen særlig inntekt, så får følgelig svært lite pr. mnd. Fikk bare oppgitt en sum som var grunnlaget. Dersom du har en alvorlig, kronisk og klart dokumentert lidelse kan du søke ung ufør. Dvs søke kan du jo gjøre uansett, men ha sjans til å få det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.